Hoofdmenu

DFB Big day

Gestart door Rickschonewille, mei 30, 2010, 22:11:26 PM

Vorige topic - Volgende topic

Maarten Sluijter

Citaat van: Stijn Eikelboom op december 21, 2010, 11:50:23 AM
Ik heb de excursiepagina aangepast zodat je nu je resultaten voor de BigDay kunt doorgeven: http://defrisseblik.weebly.com/dfbigday.html

Succes!  :duim:


Done!
.

stefanhageman

Stefan Hageman


Stijn E.

Stefan en Maarten, jullie resultaten staan op de site  ;)
Hartelijke groet, Stijn
      Blog

Lonnie Bregman

Wie gaat morgen? Ik iig wel!
Groeten, Lonnie Bregman

Stijn E.

Ik kan niet, maar ik ben erg benieuwd naar de resultaten en ik volg ze natuurlijk op de voet ;D
Hartelijke groet, Stijn
      Blog

Jan vH

Ik heb vandaag min of meer 'gebigdayd' en kwam op 57 soorten. Ik heb me beperkt tot de gemeente Barneveld.

Enkele leuke:
- Bij de Vinselaarseweg zat een groep van honderden de ganzen, absoluut uniek voor de gemeente Barneveld. De groep bestond uit Kolgans, Grauwe Gans en Toendrarietgans.
- Blauwe Kiekendief, Geelpootmeeuw en Pontische Meeuw bij de vuilnisbelt.
- Overvliegende Raaf ten westen van Barneveld.
- Veel groepen Sijzen.

Missers:
- Rode Wouw (mogelijk vertrokken!)
- Groenling (ondanks dat ik toch langs genoeg geschikte plekken ben gekomen)
- IJsvogel (gisteren gemeld bij landgoed De Schaffelaar, maar niet meer ter plaatse)
- Krakeend (zaterdag nog vier exemplaren bij Zeumeren gezien, maar kon ze nu niet meer ontdekken)
- Steenuil (wel op een plek geweest waar er regelmatig een zit)
- Snippen...
Jan van Harten
Validator Plantengallen

Lonnie Bregman

#276
Ik ben tot 62 soorten gekomen.

Leuke soorten: veel Wilde zwanen, Grote zilverreiger, Goudvink, Geelgors, Middelste zaagbek, Zilverplevier, Nonnetje, Grote zaagbek, Paarse strandloper, Drieteenstrandloper, Kuifduiker, Oeverpieper en een nieuwe soort: Grijze zeehond! Ook een Gewone zeehond gezien.

Missers: ik heb gewoon géén ganzen gezien! Dus: Grauwe gans, Kolgans, Grote Canadese gans, en ook Putter, Groenling, Boomkruiper, Graspieper, Slobeend en Smient.
Groeten, Lonnie Bregman

Stijn E.

Ook de resultaten van Lonnie en Jan staan op de site!

Ik heb een instuurlimiet ingesteld; je kunt insturen tot 30 december 23.59. Het formulier gaat daarna niet meteen automatisch dicht, maar ik neem aan dat het niet storm zal lopen, dus dat maakt dan ook niet zoveel uit. Ik weet niet of er nog buitenlandse resultaten binnenkomen dus vandaar nog even een tijdje instuurtermijn.

Ik zal kijken of ik de 31 dan de uitslag kan plaatsen  :duim:
Hartelijke groet, Stijn
      Blog

Jan vH

Gisteren had ik in een kwartiertje nog vijf soorten die ik tijdens de Big Day niet had gezien. Helaas ben ik daar vanwege tijdgebrek toen niet geweest.  :(
Jan van Harten
Validator Plantengallen

Maarten Sluijter

.

Jan vH

Jan van Harten
Validator Plantengallen

Stijn E.

Vincent, zou jij niet de uitslag posten?  B)
Hartelijke groet, Stijn
      Blog

GijsB

Citaat van: Stijn Eikelboom op december 28, 2010, 22:45:13 PM
Ook de resultaten van Lonnie en Jan staan op de site!

Ik heb een instuurlimiet ingesteld; je kunt insturen tot 30 december 23.59. Het formulier gaat daarna niet meteen automatisch dicht, maar ik neem aan dat het niet storm zal lopen, dus dat maakt dan ook niet zoveel uit. Ik weet niet of er nog buitenlandse resultaten binnenkomen dus vandaar nog even een tijdje instuurtermijn.

Ik zal kijken of ik de 31 dan de uitslag kan plaatsen :duim:

nee, dat zou jij doen stijn, of zou je alleen maar kijken en ben je tot de conclusie gekomen dat vincent het maar moest doen ;)
Gijs

Stijn E.

Citaat van: dralion13 op januari 09, 2011, 23:40:02 PM
Citaat van: Stijn Eikelboom op december 28, 2010, 22:45:13 PM
Ook de resultaten van Lonnie en Jan staan op de site!

Ik heb een instuurlimiet ingesteld; je kunt insturen tot 30 december 23.59. Het formulier gaat daarna niet meteen automatisch dicht, maar ik neem aan dat het niet storm zal lopen, dus dat maakt dan ook niet zoveel uit. Ik weet niet of er nog buitenlandse resultaten binnenkomen dus vandaar nog even een tijdje instuurtermijn.

Ik zal kijken of ik de 31 dan de uitslag kan plaatsen :duim:

nee, dat zou jij doen stijn, of zou je alleen maar kijken en ben je tot de conclusie gekomen dat vincent het maar moest doen ;)

Ik heb de 31e Vincent gevraagd of hij een leuk verhaaltje aan de winnaars wilde schrijven, als een soort 'prijs', maar blijkbaar is het hem ontschoten.

In elk geval:

Maarten (S.) gefeliciteerd met het behalen van de meeste soorten van alle deelnemers, en op de big day van 20 december! En ook Lonnie gefeliciteerd met de meeste soorten op 27 december!

Zo, dan is er toch een uitslag... maar hopelijk doet Vincent het nog een keer over  ;)
Hartelijke groet, Stijn
      Blog

Robert V.T

Misschien leuk om komende herfstvakantie nog een DFB Big Day te houden?
Groeten,

Robert van Tiel

Jan vH

Ik kan dan niet, tenminste, ik zit dan waarschijnlijk in Engeland.
Jan van Harten
Validator Plantengallen

firecrest

Citaat van: Robert V.T op augustus 05, 2011, 10:41:27 AM
Misschien leuk om komende herfstvakantie nog een DFB Big Day te houden?
Leuk idee, maar net als vorig jaar vallen de herfstvakanties weer 2 delen, noord & midden samen en zuid de week erna geloof ik.