Hoofdmenu

Perzikkruid?

Gestart door Grada Menting, juli 26, 2006, 15:32:28 PM

Vorige topic - Volgende topic

Grada Menting

Schotsman, Zeeland 8 juli
Perzikkruid zou op het moment van waarneming moeten bloeien; ik zie dat niet.
Ernaast staat trouwens de Moeraskers. :duim:  

Pieter Stolwijk

Kan heel goed en iszelfs waarschijnlijk, maar je zou de "tuitje's" (een vliesje rond de stengel boven de bladaanhechting) moeten bekijken. Lopen de nerven daarvan als haartjes uit, dan is het goed. Anders zou het toch Beklierde duizendknoop zijn.
Vr. groet, Pieter Stolwijk


Floristische Werkgroep Twente

Grada Menting

CiteerKan heel goed en iszelfs waarschijnlijk, maar je zou de "tuitje's" (een vliesje rond de stengel boven de bladaanhechting) moeten bekijken. Lopen de nerven daarvan als haartjes uit, dan is het goed. Anders zou het toch Beklierde duizendknoop zijn.
Zeer leerzaam !
Heb het in eigen tuin gecontroleerd, leuk! Kan helaas de plant van de foto niet controleren.
Dank  :lol:  

Stippen

CiteerKan heel goed en iszelfs waarschijnlijk, maar je zou de "tuitje's" (een vliesje rond de stengel boven de bladaanhechting) moeten bekijken. Lopen de nerven daarvan als haartjes uit, dan is het goed. Anders zou het toch Beklierde duizendknoop zijn.
Zo ongeveer?

Groet,
Kees van der Krieke | stippen.nl

Grada Menting

CiteerZo ongeveer?
Een geweldige foto! :o  

Pieter Stolwijk

Kees, die foto is perfect!
Vr. groet, Pieter Stolwijk


Floristische Werkgroep Twente

Stippen

#6
mh was nogal ontevreden, ruis, vuil op de sensor, slecht licht, maar als jullie het zeggen  :rolleyes: ik zal hem bij waarneming zetten voor toekomstig gebruik.
Groet,
Kees van der Krieke | stippen.nl

Corryabbink

Citeermh was nogal ontevreden, ruis, vuil op de sensor, slecht licht, maar als jullie het zeggen  :rolleyes: ik zal hem bij waarneming zetten voor toekomstig gebruik.
Dat zou mooi zijn. Ik vind hem prachtig. :)  
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"