Hoofdmenu

MyOwnShots

Gestart door Vincent Hart, april 15, 2010, 16:43:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjoerd

inderdaad erg mooie foto met heldere kleuren :duim: Komt inderdaad wat onrealistisch over waar hij is dan ook bewerkt :P

Freakster

Uiteraard niet zo mooi als alle andere foto's in dit topic, maar ik vond deze 'actie met toeschouwers' toch best grappig.
Freek

Folkert Jan

Hier een selectie van enige van mijn mooiste foto's
fotografeer met 40D met 400mm f5.6 van canon.
bijna altijd op AV en dan op 7.1 (is mijn lens op zen scherpst)
"Birding is something we do for enjoyment; so if you enjoy it, you're a good birder. If you enjoy it a lot, you're a great birder." Kenn Kaufman

gr, Folkert Jan Hoogstra

Landelijke Big Day 2016 (Record - 201 soorten)
TOH big day 2014
TOH big day 2013

Folkert Jan

hier nog een paar
"Birding is something we do for enjoyment; so if you enjoy it, you're a good birder. If you enjoy it a lot, you're a great birder." Kenn Kaufman

gr, Folkert Jan Hoogstra

Landelijke Big Day 2016 (Record - 201 soorten)
TOH big day 2014
TOH big day 2013

Folkert Jan

en de laatste voor nu
"Birding is something we do for enjoyment; so if you enjoy it, you're a good birder. If you enjoy it a lot, you're a great birder." Kenn Kaufman

gr, Folkert Jan Hoogstra

Landelijke Big Day 2016 (Record - 201 soorten)
TOH big day 2014
TOH big day 2013

Jan vH

Jan van Harten
Validator Plantengallen

Lonnie Bregman

Groeten, Lonnie Bregman

Timo Roeke

Welke lenzen gebruik je?

Maarten Sluijter

Schrijft hij in z'n eerste bericht.

Citaat van: rnbflavour op mei 19, 2010, 22:52:50 PM
fotografeer met 40D met 400mm f5.6 van canon.
bijna altijd op AV en dan op 7.1 (is mijn lens op zen scherpst)
.

Timo Roeke

Stupid...
altijd een slecht idee, internet op het werk.

firecrest

Gister naar de Groene Jonker geweest. De foto's liepen wat vertraging op, maar hier zijn ze!

Lonnie Bregman

WAUW! (vooral de eerste 3)
Groeten, Lonnie Bregman

Stijn E.

Mooi Lars! Die 4e is grappig, mooie momentopname!  :duim: (Voor wie het niet meteen ziet: Hij krabt aan z'n koppie   ;D)
Hartelijke groet, Stijn
      Blog

Rickschonewille

Ik vind vooral die lepelaar mooi Lars. Ik kwam hem vandaag ook tegen, en hij liet me vrij dichtbij komen. Hier mijn foto's van die ene lepelaar http://waarneming.nl/fotonew/3/1240093.jpg

firecrest

Citaat van: Rickschonewille op mei 24, 2010, 17:24:39 PM
Ik vind vooral die lepelaar mooi Lars. Ik kwam hem vandaag ook tegen, en hij liet me vrij dichtbij komen. Hier mijn foto's van die ene lepelaar http://waarneming.nl/fotonew/3/1240093.jpg
Mooie Lepelaar! Aan de begroeiing te zien ook uit de Groene Jonker?

Rickschonewille

Citaat van: firecrest op mei 24, 2010, 21:07:24 PM
Citaat van: Rickschonewille op mei 24, 2010, 17:24:39 PM
Ik vind vooral die lepelaar mooi Lars. Ik kwam hem vandaag ook tegen, en hij liet me vrij dichtbij komen. Hier mijn foto's van die ene lepelaar http://waarneming.nl/fotonew/3/1240093.jpg
Mooie Lepelaar! Aan de begroeiing te zien ook uit de Groene Jonker?

Jep, ik schreeg ook. Ik kwam hem vandaag ook tegen ( Die ene lepelaar die altijd zo dichtbij komt ).

firecrest

Citaat van: Rickschonewille op mei 24, 2010, 21:08:40 PM
Citaat van: firecrest op mei 24, 2010, 21:07:24 PM
Citaat van: Rickschonewille op mei 24, 2010, 17:24:39 PM
Ik vind vooral die lepelaar mooi Lars. Ik kwam hem vandaag ook tegen, en hij liet me vrij dichtbij komen. Hier mijn foto's van die ene lepelaar http://waarneming.nl/fotonew/3/1240093.jpg
Mooie Lepelaar! Aan de begroeiing te zien ook uit de Groene Jonker?

Jep, ik schreeg ook. Ik kwam hem vandaag ook tegen ( Die ene lepelaar die altijd zo dichtbij komt ).
Die Lepelaar ken ik niet, deze bleef juist erg ver weg zitten! Maar zo vaak kom ik er ook niet, de soortenlijst dit jaar valt wat tegen vergeleken met vorig jaar...

Rickschonewille

Citaat van: firecrest op mei 24, 2010, 21:10:11 PM
Citaat van: Rickschonewille op mei 24, 2010, 21:08:40 PM
Citaat van: firecrest op mei 24, 2010, 21:07:24 PM
Citaat van: Rickschonewille op mei 24, 2010, 17:24:39 PM
Ik vind vooral die lepelaar mooi Lars. Ik kwam hem vandaag ook tegen, en hij liet me vrij dichtbij komen. Hier mijn foto's van die ene lepelaar http://waarneming.nl/fotonew/3/1240093.jpg
Mooie Lepelaar! Aan de begroeiing te zien ook uit de Groene Jonker?

Jep, ik schreeg ook. Ik kwam hem vandaag ook tegen ( Die ene lepelaar die altijd zo dichtbij komt ).
Die Lepelaar ken ik niet, deze bleef juist erg ver weg zitten! Maar zo vaak kom ik er ook niet, de soortenlijst dit jaar valt wat tegen vergeleken met vorig jaar...

Ahh ok. Er is vaak als ik er ben 1 lepelaar in het gebied die niet echt schuw is. Dus die kan je erg goed naderen voor de foto..

firecrest

Alvast wat foto's van de Kievit. Ik zal proberen vanavond nog een verhaaltje te schrijven, anders volgt dat zeker morgen ;)

Vincent Hart

Zoow, mooi zeg! Wel een geluk voor mensen die argeloos je foto's bekijken dat iemand een scoop voor de kop van die lelijkerd gezet heeft  ;D
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

Sjoerd

die rechts van die grote rij? :P

Vincent Hart

Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

Rickschonewille

Prachtige foto´s... Ik blijf het onvoorstelbaar vinden hoe jij zulke foto´s maakt met een 300mm...... Complimenten!

Robertmeer

Mijn broer en ik zijn ook nog gefotografeerd op de plaats delict (mijn broer is de meest rechter en ik ben degene naast hem)... http://waarneming.nl/waarneming/view/48283883
Groet,
Robert van der Meer

Lees ook eens mijn weblog: http://robertbirding.wordpress.com/

firecrest

Citaat van: Rickschonewille op mei 29, 2010, 21:04:50 PM
Prachtige foto´s... Ik blijf het onvoorstelbaar vinden hoe jij zulke foto´s maakt met een 300mm...... Complimenten!
Ik vraag me dat ook wel eens af. Als ik naar foto's kijk gemaakt met 500mm lens, vind ik mijn foto's niet heel veel slechter. Overigens zijn mijn foto's natuurlijk wel gecropt, simpel via picasa. De vogel zat vanochtend ook wel iets dichterbij dan toen de hele mensenmassa er stond ;)  Vooral toen Vincent aankwam nam de vogel snel wat afstand :P

Vincent Hart

Hee, ik kwam recht m'n bed uit  :angel: ;)

Hij (kievit) liep trouwens ook toen ik er was nog even helemaal van voren (waarschijnlijk niet helemaal helder door de schok).
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

firecrest

Na de ontdekking doorgereden naar de Groene Jonker. Helaas was het licht inmiddels slechter geworden, zware bewolking en aan het einde zelfs regen... Gelukkig toch nog wat redelijke foto's kunnen maken :)

peterflits

#177
Hierbij wat foto`s van mij.

Jonge pimpelmees(er zaten er 5 uit 1 nest)



Grutto op paal.



Tapuit
Kneu was niet de goede.


Mijn laatste nieuwe waarneming Poelruiter

Jarinka

Mooi, vooral die Grutto heeft een mooi standpunt ;).
Kneu is helaas een beetje onscherp, maar wel een leuke houding (en mooi vogeltje). En de Pimpel is heel schattig ;D
Groeten, Jarinka Heijink

peterflits

Sorry kneu was niet de goeie foto :wacko:

Maar een tapuitje op gezet :rolleye:
Mijn laatste nieuwe waarneming Poelruiter