Hoofdmenu

Lidmaatschap NVL

Gestart door Gert Veurink, maart 14, 2010, 12:31:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

Gert Veurink

Ook hier inderdaad nog even aandacht voor vragen:

- ben je het nog niet, word dat dan!  ;)  Lees in het andere topic wat het oplevert. Het tijdschrift Brachytron is weer op de rails, en hoe! De NVL-dagen zijn leuk, er wordt veel kennis gedeeld en er komen weer de nodige excursies aan. Voor die twee tientjes per jaar word je een hoop wijzer. Bovendien zijn we als NVL ook afhankelijk van de echte liefhebbers. Zoveel zijn dat er niet, dus elke steun is welkom! Er zijn nu 430 leden. Ik zou zeggen dat 500 snel moet kunnen... 8)

- ben je lid, check dan even of je betaald hebt :police:

- wilde je lid worden maar is dat misgegaan (zei Sybe in andere topic...) probeer het nog een keer. Er zijn wat dingen niet goed gelopen in 2009, maar nu staat het serieus goed op de rails...

Lid worden kan hier: http://www.brachytron.nl/lidmaatschap.htm
groet!
Gert Veurink



ArjenDrost †

Zeker, doen  :duim:  Voor die €20,- hoef je het niet te laten, lijkt me!!


Groeten, Arjen

Goyatlah

Niemand heeft voor 2010 betaald (simpel genoeg omdat het lidmaatschap verhoogd kan zijn)

Maar niemand heeft een excuus om zijn lidmaatschap voor 2009 of zelfs 2008 niet betaaldt te hebben. Dat is dus Aso van de top van de blanke duinen.
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

JohanvantBosch

Citaat van: Goyatlah op maart 14, 2010, 13:47:31 PM
Niemand heeft voor 2010 betaald (simpel genoeg omdat het lidmaatschap verhoogd kan zijn)

Maar niemand heeft een excuus om zijn lidmaatschap voor 2009 of zelfs 2008 niet betaaldt te hebben. Dat is dus Aso van de top van de blanke duinen.
hoho.... heb al betaald voor 2010 toen ik mijn (onterechte) aanmaning voor 2008 en 2009 kreeg...  :angel: ;D

Goyatlah

 :duim:

Maar dat verklaard de enorme bult achterstallige lidmaatschapsgelden niet. Maar goed dat in ieder geval 2 mensen hun lidmaatschap betalen.
Nu de rest nog...
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

nick w

Citaat van: Goyatlah op maart 14, 2010, 14:33:41 PM
:duim:

Maar dat verklaard de enorme bult achterstallige lidmaatschapsgelden niet. Maar goed dat in ieder geval 2 mensen hun lidmaatschap betalen.
Nu de rest nog...

Drie, hè.  :angel:  Bij mij gaat ie er automatisch af.. ;)

Groet,
Nick W

Taka

Hoe kan je dan lid worden, en hoe vaak moet je dat doen voordat het wordt geregistreerd?
(Sybe)

ArjenDrost †

Citaat van: Taka op maart 14, 2010, 15:12:30 PM
Hoe kan je dan lid worden, en hoe vaak moet je dat doen voordat het wordt geregistreerd?


Citaat van: Gert Veurink- wilde je lid worden maar is dat misgegaan (zei Sybe in andere topic...) probeer het nog een keer. Er zijn wat dingen niet goed gelopen in 2009, maar nu staat het serieus goed op de rails...


En hier staat hoe je lid kunt worden.

Groeten, Arjen

Goyatlah

Citaat van: nick w op maart 14, 2010, 14:58:50 PM
Citaat van: Goyatlah op maart 14, 2010, 14:33:41 PM
:duim:

Maar dat verklaard de enorme bult achterstallige lidmaatschapsgelden niet. Maar goed dat in ieder geval 2 mensen hun lidmaatschap betalen.
Nu de rest nog...

Drie, hè.  :angel:  Bij mij gaat ie er automatisch af.. ;)

Groet,
Nick W

Ok, nu nog 397.
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

Sticht

Citaat van: Taka op maart 14, 2010, 15:12:30 PM
Hoe kan je dan lid worden, en hoe vaak moet je dat doen voordat het wordt geregistreerd?

Toen ik mij een jaar of drie geleden opgaf als lid ging het ook fout. Keurig betaald, maar ik hoorde of zag ( Brachytrons, nieuwsbrieven ) een hele tijd niets. Ik heb een mailtje gestuurd en toen werd alles heel netjes in orde gemaakt.

Goyatlah

Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

Gert Veurink

Citaat van: Goyatlah op maart 14, 2010, 15:24:19 PM
Ok, nu nog 396 dus  >:D

het is vrij erg, maar niet zó erg gelukkig... ik meer dat het aantal (te laat) betalende leden iets boven 100 ligt.
groet!
Gert Veurink



Goyatlah

Citaat van: Gert Veurink op maart 14, 2010, 15:25:48 PM
Citaat van: Goyatlah op maart 14, 2010, 15:24:19 PM
Ok, nu nog 396 dus  >:D

het is vrij erg, maar niet zó erg gelukkig... ik meer dat het aantal (te laat) betalende leden iets boven 100 ligt.

En dat is dus meer dan 25%. Profi's...
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

Jeroen Nagtegaal

Voor jeugdleden, beneden de 25, maar 10 euro!
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Goyatlah

Citaat van: Jeroen Nagtegaal op maart 14, 2010, 20:35:35 PM
Voor jeugdleden, beneden de 25, maar 10 euro!

En voor mij is dat 12,50 ? Lijkt me wel eerlijk.
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

nick w

Citaat van: Goyatlah op maart 14, 2010, 20:39:54 PM
Citaat van: Jeroen Nagtegaal op maart 14, 2010, 20:35:35 PM
Voor jeugdleden, beneden de 25, maar 10 euro!

En voor mij is dat 12,50 ? Lijkt me wel eerlijk.

;D wat is dit? Ook een vorm van winstbejag?  ;)  of Peter Pan?  :rolleye:

Groet,
Nick W

Taka

Het wordt langzamerhand een grappige missie: hoe lukt het me om lid te worden van de NVL.

Inmiddels heb ik alle goede (en soms enigszins pinnige) adviezen wederom opgevolgd, betaald, enkele vriendelijke mailtjes gestuurd, en vriendelijke antwoorden gekregen. Maar tot nu is elke bevestiging van mijn lidmaatschap uitgebleven.

Afgezien dus van de vraag hoeveel niet-betalende leden de NVL heeft, is het ook interessant om uit te zoeken hoeveel betalende niet-leden de NVL heeft.
(Sybe)

Bas vd Burg

Citaat van: Gert Veurink op maart 14, 2010, 15:25:48 PM
Citaat van: Goyatlah op maart 14, 2010, 15:24:19 PM
Ok, nu nog 396 dus  >:D

het is vrij erg, maar niet zó erg gelukkig... ik meer dat het aantal (te laat) betalende leden iets boven 100 ligt.

M'n excuses! Ben nu ook een wanbetaler, moet het geld nog overmaken kwam ik gisteren achter, ga ik gelijk maar doen zo.  :-[ :-[ :-[
groetjes,

Bas vd Burg
Katwijk ZH



mijn kattukse jaarlijst 2012

Anne Hueber †

Citaat van: Bas vd Burg op mei 18, 2010, 11:34:21 AM
M'n excuses! Ben nu ook een wanbetaler, moet het geld nog overmaken kwam ik gisteren achter, ga ik gelijk maar doen zo.  :-[ :-[ :-[

Ja Bas, dat had je een tijdje geleden ook al in een ander topic gemeld, maar met een drukke baan, vrouw en kind..... ;) ;D Dus nu tijd voor aktie :duim:

Bas vd Burg

Geld is zojuist overgemaakt. Nu maar hopen dat de naam-nummercontrole van de Postbank niet te kritisch is, want via de rabobank-site kan je maar een korte naam opgeven: NVL in plaats van "Nederlandse Vereniging voor Libellenstudie" haha

groetjes,

Bas vd Burg
Katwijk ZH



mijn kattukse jaarlijst 2012

Anne Hueber †

Nou Bas, nu je het geld hebt overgemaakt, kunnen/moeten we toch echt een keer afspreken, om samen het veld in te gaan, is de hoogste tijd ;) ;D

Bas vd Burg

OK! samen het veld in gaan is dus afhankelijk van het betalen van de contributie? Je bent wel een "harde tante" hoor Anne hahahahahahahaha

(wel effectief zo haha, zo zouden ze het eigenlijk ook bij de NVL-excursies moeten doen: geen lid of niet op tijd contributie betaald, jammerrrrrrr maar dan mag je niet mee)
groetjes,

Bas vd Burg
Katwijk ZH



mijn kattukse jaarlijst 2012

Goyatlah

NVL bemiddeld volgens mij alleen maar bij de excursies. Worden uitgevoerd door SBB, Fryske Gea, etc. Gelden dan ook verschillende regels.
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's