Soortenvergelijker observado.org

Gestart door HJDT, maart 03, 2010, 20:43:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

HJDT

Even een vraagje: als ik op observado.org klik op Overviews --> Ranking (All domains) krijg ik een overzichtslijst waar niet alle door mij waargenomen soorten op staan, voornamelijk de soorten die ik in Nederland heb ingevoerd ontbreken. Als ik mijn lijst vergelijk met die van (zomaar iemand geselecteerd) Edwin de Weerd zie ik in de lijst met wel door Edwin en niet door mij waargenomen soorten toch wel enkele staan die ik wel heb gezien en ook heb ingevoerd, o.a. Cooper's Hawk, Clark's- en Western Grebe, White-throated Swift en nog andere soorten die ik in Amerika heb gezien.
Is dit een fout in de software??

Groeten Michel
Heb je echt niks beters te doen?? Kijk dan eens op onze nieuwe site in aanbouw: www.feathertail.com

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.

HJDT

Echt niemand van het observado team die me hiermee kan helpen??
Heb je echt niks beters te doen?? Kijk dan eens op onze nieuwe site in aanbouw: www.feathertail.com

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.

Tinok

Michel,

Naar mijn weten zijn waarneming en observado 2 data bases die niet gekoppeld zijn dus dat je je waarnemingen uit Nederland er niet bij ziet staan klopt wel. Of snap ik je vraag niet?
groeten,
Tinok van Hattum
IVN Natuurgids Ronde Venen/ Uithoorn
'Je hoeft de naam niet te weten om van iets te genieten (maar het is wel leuker;-))'

JohanvantBosch

Ha Michel,
Ik heb 'm ook ff op het adminforum gezet. Misschien dat ie even aan de aandacht is ontsnapt.
Groeten,
Johan

hiskodevries

Michel, de topspotter lijst zelf zal wel geod werken, maar de afgeleide soort vergelijker niet.
inmiddels ben ik met verbeterde versies bezig.
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Tinok

ok zo te lezen had ik je vraag inderdaad niet goed  begrepen maar wordt er actie ondernomen :duim:
groeten,
Tinok van Hattum
IVN Natuurgids Ronde Venen/ Uithoorn
'Je hoeft de naam niet te weten om van iets te genieten (maar het is wel leuker;-))'