Mijn berichten

Gestart door zuilim, februari 11, 2010, 14:47:29 PM

Vorige topic - Volgende topic

zuilim

Hallo,
Hoe komt het dat ik bij het aanklikken van "Mijn berichten" in het rijtje Index, Help, etc., onder het datumkopje alleen de mededeling zie: "Geen berichten".
Dat is geheel in strijd met de werkelijkheid tenzij er iets geheel anders wordt bedoeld dan de mailwisselingen in het verleden.

Graag uitleg.

Vriendelijke groet,
Karel Brussee.

petermeer

Karel, in dit scherm zie je alleen de berichten die je via een PM (persoonlijk bericht) naar een gebruiker hebt gestuurd. Standaard worden de ingekomen berichten getoond. Als je ook je uitgaande bericht op wilt slaan, klik in hetzelfde scherm op de optie 'Verander instellingen' en zet een vinkje bij de optie 'Sla standaard een persoonlijk bericht op in mijn postvak uit'.
Groeten van Peter van der Meer
KNNV, afdeling Stichts-Hollandse Polderland

Hoe meer ik leer, hoe meer ik tot de ontdekking kom dat ik nog niets weet! (Socrates, 470-399 v. Chr.).

Jeroen Nagtegaal

http://forum.waarneming.nl/smf/index.php?action=profile;area=showposts;u=5611

Zo zie je al je geplaatste berichten op het forum. Kom je via Profiel (naast mijn berichten) en dan toon bijdragen
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

zuilim

Allebei bedankt.
Mijn vraag was mogelijk niet erg duidelijk. Jeroen jij begreep waar ik op uit was.
Via "Profiel" kan ik desgewenst mijn berichten uit een hele waslijst selecteren.
BLWG Mosforum heeft de mogelijkheid "Toon je eigen berichten". Dan het zelfde effect maar de weg er naar toe is korter.

Vriendelijke groeten,

Karel Brussee.