Zou iemand mij kunnen vertellen wat dit voor beestjes zijn. Ongeveer 2 mm. en met het blote oog niet te zien dat het beestjes zijn. Ze kruipen maar springen niet.Als ik niet weet wat het is kan ik het evt. ook niet bestrijden
Te vage omschrijving.Waar ik wat aan heb:lijken op harige paddestoelen en zijn fel oranje.
Lijken mij sluipwespjes. Niet mijn territoor. Succes.
Citaat Zou iemand mij kunnen vertellen wat dit voor beestjes zijn. Ongeveer 2 mm. en met het blote oog niet te zien dat het beestjes zijn. Ze kruipen maar springen niet.Als ik niet weet wat het is kan ik het evt. ook niet bestrijden Ik krijg veel soortgelijke meldingen wat dan larfjes van het veelkleurig aziatisch lieveheersbeestje blijken te zijn.Kijk eens op mijn site stippen.nl
Lijken mij geen sluipwespjes. Moeten we niet eerder zoeken in de primitieve insecten? Springstaartjes, oerinsecten? Ze lijken ook veel op trips, maar die zijn wit. Ze hebben ook niet de typische vorm van zilvervisjes.....Groetjes,hans
Thrips are commonly known to invade modern TFT computer displays. Once in there, there is little you can do to get the bugs out again. No efficient debugger has been made so far.One way to evacuate thrips from a display is to turn the light on in the room, turn off the monitor and hope they are attracted out again. It is possible to get your monitor replaced under warranty as it is a production failure not to seal the gap between the TFT and backlight panels.
Tripsen laten zich helaas van foto's niet tot op de soort benoemen. Niet ongewoon dat ze opeens massaal optreden bij warmte. Vliegen doen ze vooral vlak voor onweer (onweersbeestjes), al ben ik er nooit achtergekomen waarom.Groetjes,hans