Hoofdmenu

Raadselpiet3

Gestart door frankneijts, februari 02, 2010, 13:30:38 PM

Vorige topic - Volgende topic

Folkert Jan

Het ging mij er mee om dat ik niet bekend was met eventuele variatie van vuurgoudhaan waardoor ik geen flater wilde slaan door overtuigd voor goudhaan te gaan. achteraf jammer want ik bleek met goudhaan wel gelijk te hebben.

maarja bij de huismus/ringmus was ik dus vanwege de achterflanken overtuigd van ringmus terwijl dit blijkbaar ook voor huismus kan terwijl ik toen ook veel plaatjes van huismus heb gegoogeld waarop dat niet te zien was
"Birding is something we do for enjoyment; so if you enjoy it, you're a good birder. If you enjoy it a lot, you're a great birder." Kenn Kaufman

gr, Folkert Jan Hoogstra

Landelijke Big Day 2016 (Record - 201 soorten)
TOH big day 2014
TOH big day 2013

Vincent Hart

Wat zeg ik nou elke keer? Nooit naar mij luisteren!  ;)
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

BramtK

Citaat van: rnbflavour op februari 04, 2010, 12:49:19 PM
achteraf jammer want ik bleek met goudhaan wel gelijk te hebben.

Nu reken je jezelf ten onrechte rijk: Ook achteraf blijk je ongelijk te hebben want je hebt Vuurgoudhaan genoemd... ;)
Misschien moeten wij (in het algemeen, niet iemand in het bijzonder) dit soort topics niet opvatten als een middel om je gelijk of je kennis en kunde te bewijzen, maar meer als een interssante plek om je kennis te vergroten. Juist goed dat mensen Tjiftjaf of Vale gier noemen, kunnen we lekker doorbomen over de vraag waarom dat eigenlijk niet zo is.
Groeten,

Bram ter Keurs

frankw

En daar komt nog eens bij dat je geen "flater slaat" als je een fout maakt, helemaal niet in het geval van zo'n foto..

Bas vd Burg

Ik zou zeggen op naar "raadselpiet4" :duim:
groetjes,

Bas vd Burg
Katwijk ZH



mijn kattukse jaarlijst 2012