Hoofdmenu

Nieuwe vogelkijkhut doorgeven niet mogelijk

Gestart door Jarinka, februari 01, 2010, 20:42:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

Jarinka

Heb op 20 januari geprobeerd om een vogelkijkhut bij de Arkemheense polder door te geven (er is een nieuwe hut gebouwd, en de locatie staat niet goed aangegeven), en wilde gisteren in de buurt van Stoutenburg een compleet nieuw hutje doorgeven, maar dit lukte allebei niet.
Citaat van: Vogelkijkhut.nlIk ken een vogelplek die niet op deze site staat! Hoe kan ik de gegevens doorgeven?
Gebruik eerst de zoekfunctie om er zeker van te zijn dat de locatie nog niet is opgenomen in de database. Als dat het geval is, ga dan naar Waarneming.nl, kies in het menu aan de linkerzijde voor "Vogelkijkplekken", en klik op het tabblad "Nieuw kijkpunt". Vul de gegevens in (belangrijk is dat je het juiste gebied selecteert), en de locatie wordt automatisch toegevoegd. Vervolgens komt je naam te staan op de pagina Info (informatie over Vogelkijkhut.nl). Om een locatie toe te voegen moet je geregistreerd zijn als gebruiker van Waarneming.nl.
Al bij de tweede stap lukt het niet meer. Waarschijnlijk is de lay-out op Waarneming veranderd, maar er is in ieder geval geen menu meer met Vogelkijkplekken.
Het is ook niet mogelijk op op Vogelkijkhut een hut aan te passen, dan krijg je een pagina van Waarneming met de melding "Geen toegang - U hebt geen rechten om deze pagina te bekijken".
Terwijl ik toch een geregistreerde gebruiker van Waarneming.nl ben.

Heeft iemand een idee hoe lang dit al is, en hoe je de hutten in kunt voeren?
Groeten, Jarinka Heijink

boogey55

En daar bij:
In Helpfunctie Vogelkijkhut.nl

       
  • De gegevens op deze site kloppen niet! Wat moet ik doen?Stuur een e-mail met de juiste gegevens naar Pim Julsing. Maar die heeft dit emailadres niet meer...  :-\
Groet, Pim Frijling
Wolvega

Pim

Dag naamgenoot,

Ik heb inderdaad afgelopen tijd wat problemen gehad met mijn e-mail.
Inmiddels werkt alles weer.
Dus mail blijft welkom hoor.

groet,
Pim
met vriendelijke groet,

Pim Julsing

natuurverslaving.nl

Pim

@ Jarinka:

Excuses voor mijn late reactie.
Je kunt de gegevens en aanpassingen naar me mailen als je dat wilt.
Zelf aanpassen gegevens kan niet (meer).

bedankt en groet.
met vriendelijke groet,

Pim Julsing

natuurverslaving.nl

Jarinka

De gegevens over die vogelkijkhut zijn hier te vinden.
Voor de nieuwe hut moet ik nog even in mijn foto-archief graven, want ik weet niet of ik de foto's nog heb.
Groeten, Jarinka Heijink

Joskert

Ik wilde ook een kijkpunt aanmaken maar kan "het menu aan de linkerzijde voor "Vogelkijkplekken", ook niet vinden.
Kan deze tekst op vogelkijkhut dan niet aangepast / verwijderd worden.
Met vriendelijke groet, CJ kees