Wanneer worden waarnemingen goedgekeurd?

Gestart door wimtegels, januari 26, 2010, 12:56:08 PM

Vorige topic - Volgende topic

wimtegels

Ik moet toegeven dat ik waarneming.nl meer gebruik vanwege het forum dan om waarnemingen in te voeren. Dit heeft te maken met het feit dat ik me meer met soorten dan met systemen bezig hou.
Ik heb in totaal slecht 63 waarnemingen ingevoerd. Ik vind eigenlijk dat ik waarnemingen wat consequenter door moet gaan geven. Of ik dat voor alle soorten moet gaan doen, daar ben ik nog niet uit.

Toen ik vandaag mijn persoonlijke waarnemingen nog eens doornam zag ik dat er van de 63 waarnemingen lsechts twee goedgekeurd zijn. Eentje van de barbeel en eentje van de zilverreiger.

Ik heb nooit vragen gekregen om nadere informatie. Ik vind dit toch een beetje vreemd. En eerlijk gezegd voel ik er ook weinig voor om de lijst met niet goedgekeurde waarnemingen aan te vullen
Met vriendelijke groet,

Wim Tegels

hiskodevries

Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

wimtegels

Dat leesvoer had ik al eens doorgenomen. Ik heb het over de groene vinkjes bij de waarneming. Welke conclusie moet ik trekken als die er wel of niet staan?
Met vriendelijke groet,

Wim Tegels

hiskodevries

dan heb je het niet goed gelezen.
Slechts een klein gedeelte van de waarnemingen wordt onder de admin loupe genomen en dus eventueel goedgekeurd, de andere waarnemingen blijven op 'onbekend' staan, wat hetzelfde is als 'hoeft niet bekeken te worden'


Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

wimtegels

Okay, ik begrijp het.
Blijf ik het toch een beetje vreemd vinden. Dit viel me vooral op bij de kraanvogels.
Een heleboel krijgen wel een groen vinkje, sommigen niet.

Snap de systemathiek niet zo goed, maar dat zal wel aan mij liggen.
Als dat niet bij veel deelnemers vragen oproept is het voor mij ook okay zo.

Bedankt voor de uitleg.
Met vriendelijke groet,

Wim Tegels