Hoofdmenu

Pallas

Gestart door J&L, januari 09, 2010, 15:24:16 PM

Vorige topic - Volgende topic

J&L

Hoi,

Zijn de Pallas boszangers weg?
Gelukkig heb ik de foto's nog  ;D   ;)

redmar_woudstra

groet,
Redmar

j.steenbergen

Gisteren nog wel enkele uren gezocht in Hilversum, maar niets gevonden.
Jeroen Steenbergen

Norman

Morgen zijn ze er weer!  ;D
Dan ga ik namelijk even kijken en het zo zonde zijn als ik voor niets zou gaan.

BramtK

Vandaag gezocht, maar niets gevonden.
Groeten,

Bram ter Keurs

JohanvantBosch

Wij hebben vandaag kort gezocht in Hoogkarspel, maar de vogel daar niet gevonden. Nog wel twee Vuurgoudhaan. Maarrrr.... we zijn wel vrij snel weer weggegaan (dus wie weet hangt ie toch nog rond) omdat op dat moment de sneeuwsituatie niet zo aantrekkelijk leek. Dat viel later mee. De bewoner wist te vertellen dat de vogel gisteren ook niet gezien is, terwijl er diverse mensen hebben gezocht.

George Tanis

vrijdag aan het eind van de middag nog even gezocht bij Hilversum maar niks. Ik zat dan wel aan de verkeerde kant van het spoor maar goed goudhanen daar genoeg.

vr. groet George

Adri Clements

Vanochtend ruim 'n uur gezocht, soms wel opbeurende roepjes gehoord, helaas niks kunnen afmaken. Met zoveel wind en goudhaantjes ook best lastig moet ik zeggen. Morgen gewoon weer proberen!
Groeten, Adri Clements
Telpost Schor van Sint-Annaland
Mijn waarnemingen + Foto's

Norman

Heeeft iemand wellicht een korte routebeschrijving voor de Pallas in Hilversum.
Ik dacht de auto te parkeren aan het einde van het Laapersveld en dan langs het spoor over de Diependaalse laan richting de Pallas's locatie te lopen. Of zijn er betere routes?

Vast bedankt!

Adri Clements

Op die manier is 't lastig, wij hebben met de auto ook even zitten onhandig doen.
Maar het handigst is om de auto in één van de zijstraatjes van de N417 te zetten, 't handigst is bij de plataanweg. Vanaf daar een klein stukje richting het zuiden lopen langs de provinciaal, vervolgens gaat 'r een paadje het bos in en je bent er zo ongeveer.

Suc6!
Groeten, Adri Clements
Telpost Schor van Sint-Annaland
Mijn waarnemingen + Foto's

Christian

Citaat van: Norman op januari 09, 2010, 19:49:16 PM
Heeeft iemand wellicht een korte routebeschrijving voor de Pallas in Hilversum.
Ik dacht de auto te parkeren aan het einde van het Laapersveld en dan langs het spoor over de Diependaalse laan richting de Pallas's locatie te lopen. Of zijn er betere routes?

Vast bedankt!

Prima route, als alternatief kan je de auto ook aan het einde van de Plataanweg neerzetten en vervolgens een stuk naar het zuiden lopen.
Christian Brinkman

J&L

Hoi,

Wij dachten dat de Pallas afgelopen Donderdag in Hoogkarspel rechts de Kleine immert over vloog naar ook een Naaldboom.Ook zat hij in de struikjes metname dat Hulststruikje.

Maarten Hotting

Ik heb gister ook nog een tijdje gezocht in Hoogkarspel.
Helaas de vogel niet kunnen vinden, wel redelijk wat groepen met mezen.
Ook eergister is er gezocht en ook toen is de vogel niet meer gezien.

Ik hoop maar dat de vogel weer opduikt
Groet,
Maarten