Hoofdmenu

I'm back

Gestart door joost_gabriels, maart 10, 2009, 14:54:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

joost_gabriels

:o dat is lang geleden dat ik op dit forum ben geweest dat mijn inlog bestaat :o. Ik dacht laat ik me eens opnieuwe voorstelle ik ben joost gabriels woon nog steeds in breda en dronten. Inmiddels wel verhuist in dronten mijn intressen zijn ongeveer het zelfde dus mijn hobby's zijn natuur fotografie computers msn en scouting en aquarium. Waarom ben ik zo lang weg geweest mijn natuur hobby stond helaas op een laag pitje maar ik ben het weer van plan om op te pakken  :duim: . Ik heb sinds gister een nieuwe camara aangeschaft/gekregen voor kerst en voor me verjaardag een Nikon d60 met 18-55 VR & 55-200 VR lens . Meer weten stuur maar een bericht  
vriendelijke natuur groetjes joost gabriels

michel.wissink

Hoi Joost,

Ik ken je nog wel hoor. Maar welkom terug!  :duim:  
Groeten,
Michel

Katoelenkiekers.nl

Camera: Fuji FinePix HS10 en FinePix S1
Kijkers: Nikon Action 8x40; Bynolyt Target 60

Lasse de Vries

Alvast gefeliciteerd met je verjaardag he! :feest:

Lasse

joost_gabriels

Dankje wel :).
Inmiddels al jarig geweest enz.
En nu imiddels al mijn examen gehaalt :D

Tim Asbreuk

Gefeliciteerd met het behalen van je examen, weet je wat voor studie je gaat doen?
Met vriendelijke groet,
Tim Asbreuk

Ted van der Knaap

dag Joost.. ..volgens mij was jij degene die altijd eigengemaakte tekeningen plaatste.

zelf was je er nooit zo tevreden over maar ik kon altijd zien welke vogel je getekend had.

ben benieuwd naar hoe je tekeningen nu zijn!

Welcome back  :duim:
groet-je, Ted van der Knaap (always learning!)

joost_gabriels

En toen was ik er weer de laaste zit inmiddels dus op mijn vervolg opleiding
( allround dtp'r) bevalt super goed nog steeds bezig met natuur maar niet zo erg meer met waarnemingen.
Inmiddels scouting leider bij de bevers :) .
Ik zal wel eens wat waarnemingen toevoegen heb nog wel wat leuke fotos gemaakt de laaste tijd :D

Ted van der Knaap

Citaat van: joost_gabriels op december 16, 2009, 20:49:46 PM
En toen was ik er weer de laaste zit inmiddels dus op mijn vervolg opleiding
( allround dtp'r) bevalt super goed nog steeds bezig met natuur maar niet zo erg meer met waarnemingen.
Inmiddels scouting leider bij de bevers :)

Hoi Joost.. ..wat is dat, DTP-er?   ..en teken je nog?
groet-je, Ted van der Knaap (always learning!)

joost_gabriels

Hoi ted ik teken niet meer zoveel jammer genoeg maar ben nu heel erg veel met fotografie bezig :D. Nog steeds. Teken vind ik nog leuk om te doen maar er gaat te veel tijd in zitten en ik heb t al zo druk met scouting & school & fotografie. Dtp is kort samen gevat het zetten en opmaken van druk werk.