Gezocht: Stay on case voor Swarovski ATS65, tweedehands of goedkoop alternatief

Gestart door Sander Haak, november 24, 2009, 22:30:45 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sander Haak

Ik wil graag wat bescherming voor mijn ATS65 maar vind de nieuwprijs van een Swarovski stay on case wel érg hoog. Heeft iemand misschien een exemplaar in huis die hij nooit gebruikt en voor een redelijke prijs wil verkopen?

Bij de Oostvaardersplassen sprak ik overigens enkele heren met dezelfde scoop maar een andere stay on case, gekocht bij de Vogelbescherming. Weet iemand of die ergens op internet te bestellen is?
Groet, Sander Haak (Woerden)

Zonnekoning

Ik weet niet of ze ze nog maken, maar ik heb zo iets voor een ouder model van de Vogelbescherming.
Gewoon even bellen of contact met ze opnemen.

http://www.vogelbescherming.nl/nl/winkel__fun/onze_winkel
Groeten, Lodewijk Jan Coté,
IVN/KNNV Zwolle, VRS De Kooi,
Verzorgingshuis Zandhove.

Sander Haak

Groet, Sander Haak (Woerden)

Alex Kwak

Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

Sander Haak

Excuus. Ik heb een tijdje gezocht naar tweedehands Swarovski tassen maar helaas geen goede deal kunnen sluiten.

Ik heb uiteindelijk de alternatieve stay on case gekocht bij de Vogelbescherming voor ca. €80 incl. ledenkorting. Er zijn tassen beschikbaar voor de ATS/ATM 65 en 80. De tassen komen van een Belgische outdoormaterialen fabrikant en zijn voor zover ik weet in Nederland alleen bij de Vogelbescherming te koop. Ik heb in ieder geval niets op internet kunnen vinden.

De tas is iets minder gelikt en strak dan de Swarovski tas maar voldoet wat mij betreft. In de stof zit een schokabsorberend materiaal verwerkt. De voorkant en achterkant kunnen voor gebruik worden opengeritst en met klittenband aan de onderzijde worden vastgezet. Het focuswiel wordt afgedekt met een flap die met klittenband vast zit. Voordeel van deze tas is dat de scoop volledig wordt afgedekt tijdens vervoer en uiteraard de prijs. Voor de officiële tas ben je minstens het dubbele kwijt. Persoonlijk vind ik het gewoon een absurde prijs voor een stukje stof.
Groet, Sander Haak (Woerden)

Alex Kwak

Bedankt!  :duim:

En met die laatste zin ben ik het volledig eens!

Kan je overigens misschien nog een fotootje plaatsen?
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

Sander Haak

Groet, Sander Haak (Woerden)

Alex Kwak

Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!