doppen Swarovski kijker.

Gestart door JeroenBes, januari 24, 2010, 21:41:47 PM

Vorige topic - Volgende topic

JeroenBes

Hoi allen,

weet iemand waar je de doppen kunt krijgen die voor op de kijker zitten.
Ze zijn helaas allebei afgescheurd.

Zie nummer 4 op de bijgevoegde scan.

Het gaat om een Swaro 10x50 SLC.

Zie foto.

Vrienden zijn als sterren...Je ziet ze niet altijd maar je weet dat ze er zijn...

Groeten Jeroen.

Norman

Meld het even bij het verkooppunt waar je de kijker heb gekocht. 10 tegen 1 dat je gratis 2 nieuwe krijgt.
Anders even direct contact zoeken met Swarovski. Geld overigens ook voor je Leica dop, alleen die zul je waarschijnlijk wel moeten betalen.

De service van Swarovski is onvergelijkbaar groot.

JeroenBes

Citaat van: Norman op januari 25, 2010, 11:45:18 AM
Meld het even bij het verkooppunt waar je de kijker heb gekocht. 10 tegen 1 dat je gratis 2 nieuwe krijgt.
Anders even direct contact zoeken met Swarovski. Geld overigens ook voor je Leica dop, alleen die zul je waarschijnlijk wel moeten betalen.

De service van Swarovski is onvergelijkbaar groot.

Norman bedankt,

Ik heb de kijker en scope bij kamera-express in capelle ad ijssel gekocht.
En als je weet hoe druk het daar is heb ik daar eigenlijk niet zo'n zin in.
Maar ja, ik ga toch een poging wagen.
Ik ga dan maar een keer vroeg en als eerste klant binnen stappen.

Vrienden zijn als sterren...Je ziet ze niet altijd maar je weet dat ze er zijn...

Groeten Jeroen.

Norman

ik heb mijn scope daar ook gekocht en toen was het heel rustig.
Dat was wel op een donderdagochtend.

Anders stuur je ze eerst even een emailtje. Wellicht sturen ze gewoon op naar je als je daarom vraagt.

Overigens vind ik dat je wel wat service mag verwachten hoor, je hebt geen 5 kilo aardappelen gekocht hoor!

JeroenBes

Citaat van: Norman op januari 25, 2010, 19:58:22 PM
ik heb mijn scope daar ook gekocht en toen was het heel rustig.
Dat was wel op een donderdagochtend.

Anders stuur je ze eerst even een emailtje. Wellicht sturen ze gewoon op naar je als je daarom vraagt.

Overigens vind ik dat je wel wat service mag verwachten hoor, je hebt geen 5 kilo aardappelen gekocht hoor!

Norman,
Vandaag de Kamera-Express gebeld.
En inderdaad deze doppen hebben ze gewoon liggen.
En die Leicadop (zie ander fora) wordt gewoon besteld/
Als ze de Leica dop in huis hadden zou ik teruggebeld worden.
Nette service dus.  :duim:

Maar ja , het is geen zakkie aardappelen wat ik daar gekocht heb natuurlijk !!
Vrienden zijn als sterren...Je ziet ze niet altijd maar je weet dat ze er zijn...

Groeten Jeroen.

Norman


grutto

Ach reken de prijs is om naar de jaren dat je er plezier van hebt.
Ik diverse mensen om mij heen telkens weer de markt op zien gaan omdat de kijker vaak made in Japan weer teneinde was.
Als er iets met een swarovski is stuur je hem naar Absam en je kijkt hem bijna nieuw terug.
Vaak voor nul centen!!!!!!!

Groet,

Grutto

PS

Bijna idem met Zeiss trouwens  30 jaar garantie en Swarovski 10 jaar.
Groet
Tjeerd

JeroenBes

Citaat van: Norman op januari 27, 2010, 18:17:16 PM
En tegen welke prijs?
Hoi Norman.
Ik weet niet wat de aardappel kost tegenwoordig !!!!
Geintje .....

Nee ff serieus die doppen van swara voor nada,noppes.
Die Leica dop weet ik eigenlijk niet, hij noemde geen prijs dus ik neem aan ook voor nada,noppes.

Citaat van: grutto op januari 28, 2010, 17:23:35 PM
Ach reken de prijs is om naar de jaren dat je er plezier van hebt.
Ik diverse mensen om mij heen telkens weer de markt op zien gaan omdat de kijker vaak made in Japan weer teneinde was.
Als er iets met een swarovski is stuur je hem naar Absam en je kijkt hem bijna nieuw terug.
Vaak voor nul centen!!!!!!!

Groet,

Grutto

PS

Bijna idem met Zeiss trouwens  30 jaar garantie en Swarovski 10 jaar.

Klopt grutto,
Ik heb ook een keer een probleempje gehad met de kijker, en kreeg hem gratis geheel gereviseerd weer terug.

Vrienden zijn als sterren...Je ziet ze niet altijd maar je weet dat ze er zijn...

Groeten Jeroen.

Norman

Citaat van: grutto op januari 28, 2010, 17:23:35 PM
Ach reken de prijs is om naar de jaren dat je er plezier van hebt.....

Het ging mij niet zo zeer om de prijs maar ter illustratie van het uitzonderlijke serviceniveau van Swarovski.
Ik heb mij wel eens laten vertellen dat je maar het deel van je kijker waarop het serienummer op staat hoeft in te leveren bij Swarovski om een kostenloos een splinternieuwe kijker krijgen. Op Birdforum staan diverse bizarre ongelukken beschreven met diverse Swarovski kijkers die zonder uitzondering in korte tijd kostenloos werden hersteld.

In een bepaald topic werd er gevraagd welke kijker je ee zou nemen naar een onbewoond eiland. Stond er op een bepaald moment een scherpe reactie; Een Swarovski, want die sturen een boot om je kijker te repareren en jouw en passant te redden.