Pollenia vliegje?

Gestart door hedy2411, november 18, 2009, 14:05:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

hedy2411

Is dit een Pollenia vliegje?

javanerkelens

Het gaat wel lekker hè....met die nieuwe camera.
Welk merk trouwens ??

Inderdaad een Pollenia sp. !!

Groet Joke
Groet,
Joke (van Erkelens)

thijsdegraaf

CiteerHet gaat wel lekker hè....met die nieuwe camera.
Ben ik ook wel nieuwsgierig naar  :)

Thijs

hedy2411

#3
Hallo Thijs en Joke,

Nee hoor, ik heb nog steeds dezelfde compactcamera: Canon A470! Die doe ik in mijn jaszak overal waar ik ga.
Daarvoor had ik de A460 en daarvoor de A430!
Een spiegelreflex kan ik niet in m'n handen houden. Daarom ben ik heel erg afhankelijk van het weer en het contrast van een een opname. Heel veel opnames mislukken dan ook, maar er zijn toch ook heel wat mooie bij. Soms sta ik er echt van te kijken! Maar ja, natuurlijk geen kwaliteit van een spiegelreflex!
Het Pollenia vliegje is een mannetje toch..?

Groetjes,
Hedy

thijsdegraaf

#4
Knap hoor. Ik heb een Fujifilm FinePix S9600 (ook geen spiegelreflex) en ben ook erg afhankelijk van het weer. Ik vind jouw foto's vaak beter dan de mijne. Het voordeel is, dat je snel foto's kan nemen, maar ik ben toch aan het kijken naar iets anders.
Het lijkt me een mannetje. Een beetje moeilijk te zien van opzij. Tenminste voor mij  :) .

Groeten, Thijs

hedy2411

Hallo Thijs,

Ik heb je site bekeken, indrukwekkend! Wat een informatie! Bedankt!

Groetjes,
Hedy

thijsdegraaf

CiteerIk heb je site bekeken, indrukwekkend! Wat een informatie! Bedankt!
Bedankt voor het compliment Hedy. Misschien is zo'n website maken ook wel iets voor jou. Vooral wat betreft de wantsen. Want daar heb je er heel wat meer van, dan ik.

Thijs

hedy2411

...kan ik niet Thijs.... :'(

Groetjes,
Hedy

thijsdegraaf

Dacht ik ook. Maar na een paar blunders, is het toch gelukt. De mijne is vrij eenvoudig van opzet. Je kunt ook een beginnetje door iemand laten maken. Maar ik wil je niets aanpraten hoor!!

Thijs