Hoofdmenu

Kaneeltaling

Gestart door Rikstar, november 17, 2009, 15:30:27 PM

Vorige topic - Volgende topic

Max Berlijn

Ha Vincent,

Ik zou wel eens willen zien hoe "gedragen" de mening van de jonge garde en de geen escapelovers nu echt is. Dat zie je door stemmen. Ik vrees dat mensen niet gaan stemmen als het niets oplverd (verwijdering of tellen van een soort voor het telspel).

CiteerAnderzijds denk ik dat, omdat het hier gaat om draagvlak/geloofwaardigheid van CDNA en DBA, het goed zou zijn als de discussie vanuit die club(s) geïnitiëerd zou worden. Even grofweg een tweestappenplan: 1) Inventariseren welke breedgedragen bezwaren er leven tegen de huidige handelswijze van de CDNA. CDNA zou (nog maar weer eens) kunnen aangeven waarom ze bepaalde beslissingen nemen. 2) Samen alternatieven verzinnen voor telregels die onacceptabel geacht worden.

Hoe zou je dat dan willen doen?


Ik vrees dat mijn plan een schone dood sterft overigens. Niet echt een probleem trouwens er zijn belangrijkere zaken.

Gr Max
Max Berlijn
Oud archivaris CDNA zie: https://observation.org/user/lifelist/10891 voor mijn belangrijke waarnemingen buiten NL + https://www.instagram.com/maxberlijn/ voor my Holarctic photo's.

Vincent Hart

Citaat van: Maxberlijn op november 21, 2009, 18:54:19 PM
Ha Vincent,

Ik zou wel eens willen zien hoe "gedragen" de mening van de jonge garde en de geen escapelovers nu echt is. Dat zie je door stemmen. Ik vrees dat mensen niet gaan stemmen als het niets oplverd (verwijdering of tellen van een soort voor het telspel).
Daar ben ik dus ook benieuwd naar. Ik kom trouwens ook redelijk wat vogelaars tegen die gewoon tellen wat de CDNA telbaar acht en verder hun energie besteden aan lekker vogelen ;) En ik ben inderdaad bang dat je gelijk hebt dat een 'vrijblijvende enquete' weinig respons zal krijgen.

CiteerAnderzijds denk ik dat, omdat het hier gaat om draagvlak/geloofwaardigheid van CDNA en DBA, het goed zou zijn als de discussie vanuit die club(s) geïnitiëerd zou worden. Even grofweg een tweestappenplan: 1) Inventariseren welke breedgedragen bezwaren er leven tegen de huidige handelswijze van de CDNA. CDNA zou (nog maar weer eens) kunnen aangeven waarom ze bepaalde beslissingen nemen. 2) Samen alternatieven verzinnen voor telregels die onacceptabel geacht worden.

Hoe zou je dat dan willen doen?
Misschien het overwegen waard een discussie te organiseren tijdens DB-dag en/of week? Dat combineren met een enquete?


CiteerIk vrees dat mijn plan een schone dood sterft overigens. Niet echt een probleem trouwens er zijn belangrijkere zaken.

Gr Max
Tuurlijk, alleen zou het wel zonde zijn als met zo'n goed initatief (problemen m.b.t. 'telregels' en teruglopende steun voor CDNA en DB zijn er tenslotte wel degelijk) verder niets gedaan wordt.
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers