Hoofdmenu

30 Ooievaars

Gestart door fanaticg, november 09, 2009, 16:08:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

fanaticg

Beste Leden,

Om te beginnen wil ik graag kwijt, dat ik niet exact de juiste plaats voor dit topic kon ontdekken. Bij deze wil ik dan ook graag aan een moderator vragen het topic te verplaatsen naar het juiste forum.

Onlangs begin november 2009 zag ik op de A6 bij Almere richting Lelystad/Dronten een groep ooievaars.
Gezien het feit dat het nogal druk was op de weg had ik niet rustig de tijd om de ooievaars te tellen, maar het waren er minstens 30.

Hoe vaak komt dit nog voor? Ik weet dat er vroeger een soort ooievaar boerderij was genaamd het Ooievaarsdorp in Groot Ammers en dat het destijds redelijk vaak voor kwam dat wat grotere groepen Ooievaars zich vormden.

Weet iemand of dit een zeldzame vertoning was?
En kan iemand mij vertellen of het Ooievaarsdorp in Groot Ammers nog steeds bestaat?

Alvast bedankt,
Speel de leukste online spellen op 4gf.nl
Klik hier voor nog veel meer online games.

Vincent Hart

Beste ...


Welkom op dit forum! Het is een goede gewoonte hier berichten met je eigen naam te ondertekenen. Daarnaast stel ik voor dat je je handtekening wijzigt. Toevallig was er de afgelopen dagen een discussie elders op dit forum over reclame in handtekeningen. Beleid van waarneming.nl is dat links naar commerciele organisaties worden geaccepteerd, zolang de activiteiten van zo'n organisatie interessant/relevant zijn voor de doelgroep van waarneming.nl - bijvoorbeeld een organisatie die natuurreizen organiseert. En dat is bij online spelletjes uiteraard niet het geval. 

M.b.t. je vraag, zie bijvoorbeeld hier:
http://waarneming.nl/soort/view/7?from=2007-11-09&to=2009-11-09&species=7&prov=0&akt=0&from=2007-11-09&to=2009-11-09&prov=8
M.b.t. de oorsprong van deze ooievaars, zie http://www.flevo-landschap.nl/ > Natuurpark Lelystad > Dieren > Ooievaars
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers