Hoofdmenu

uitwerpselen

Gestart door Droeffie, september 22, 2009, 15:00:32 PM

Vorige topic - Volgende topic

Droeffie

Ik kwam vandaag deze uitwerpselen tegen. Het lijkt een lange sliert te zijn in een 8-vorm. Al redelijk uitgedroogt dus geen geur, bevat kleine botjes en een paar keverschildjes. Van links naar rechts 3-3,5 cm groot. Gevonden op een klein ruigte gebiedje met poeltje omgeven door houtwallen.
Giel van der Linden

Tinok

Dag Giel,

Probeer eens de site www.poepboek.nl om te zien of 'jou' uitwerpselen erbij zitten.
groeten,
Tinok van Hattum
IVN Natuurgids Ronde Venen/ Uithoorn
'Je hoeft de naam niet te weten om van iets te genieten (maar het is wel leuker;-))'

wouterbosgra

Leuke site hoor dat poepboek! Alleen jammer dat er zo vaak naar wordt verwezen. Noem me gerust lui, maar ik zou het ook wel leuk vinden om hier te lezen wat het volgens anderen is.

Lampe

Heb je toevallig meer foto's? Misschien van de gehele 8 vorm?
Vriendelijke groet,

Nico

Tinok

Hai Wouter

Kan me voorstellen dat je gewoon antwoord wilt maar helaas weet ik niets van uitwerpselen en ik dacht ach wie weet helpt deze info je verder. Maar als je het poepboek al kende voegde deze info inderdaad weinig toe ;D
groeten,
Tinok van Hattum
IVN Natuurgids Ronde Venen/ Uithoorn
'Je hoeft de naam niet te weten om van iets te genieten (maar het is wel leuker;-))'

Droeffie

Beste Nico,

Dit is de hele drol, als je goed kijkt zie je dat deze een slinger in een 8-vorm heeft.
Giel van der Linden

ecotex


wouterbosgra

Tinok, natuurlijk altijd goed om ernaar te verwijzen. Eigenlijk zouden we die gasten van poepboek hier op het forum moeten weten te strikken :)

Tinok

hahaha Wouter dat is inderdaad nog een beter idee dan er steeds naar verwijzen.
Wie gaat ze mailen :angel:
groeten,
Tinok van Hattum
IVN Natuurgids Ronde Venen/ Uithoorn
'Je hoeft de naam niet te weten om van iets te genieten (maar het is wel leuker;-))'