Strand- / eilandplantjes

Gestart door wouterbosgra, september 15, 2009, 02:11:24 AM

Vorige topic - Volgende topic

wouterbosgra

Hoi,

Na een aantal dagen intensief speuren op Terschelling zit ik met een aantal wazige foto's van plantjes waar ik niet uitkom. Graag jullie mening!

Alvast bedankt!


wouterbosgra

...

wouterbosgra

.....

wouterbosgra

..

WimV

dag Wouter,

Gagel, Zeeraket, Wondklaver, hand met Melkkruid/Zeepostelein, Zeekool, Goudgele honingklaver, monstrositeit van Grote weegbree (denk ik), Speerdistel.

Groetjes,
Wim

wouterbosgra

Bedankt Wim,

Als ik goed meetel dan denk ik dat 7 dus nog onbenoemd blijft. Of is dat ook gewoon zeeraket?

Date Lutterop


Groet,

Date


wouterbosgra

Bedankt Date, ik zal nog even aan je denken op de boot terug! :) Ben nog steeds jaloers!

Date Lutterop

CiteerBen nog steeds jaloers!

Vooral houden zo  :P!

Groet,

Date


wouterbosgra

Pas maar op ik spring nog een keer van boord en zwem nog eens naar dat Rottemerplaat om daar een paar maanden stiekum te zitten. Of is dat Griend wat je vanaf de boot ziet liggen?

Date Lutterop

Vanaf de veerboot Harlingen-Terschelling is het een heel eind zwemmen naar Rottumerplaat... Want, halverwege de reis zie je inderdaad de skyline van Griend.

Zou heel knap zijn als je het daar ongezien een paar maanden uithoudt. Het eiland wordt goed in de gaten gehouden vanaf het wad, en er zijn ook zeer regelmatig mensen op het eiland waarmee het slecht kersen eten is. Over een paar weken zitten wij er weer  B). Zal ik mijn favoriete merk Berenburg doorgeven?

Groet,

Date


wouterbosgra

Pas maar op, ik denk dat er heel wat mensen zijn die een beste fles Beerenburg over zouden hebben voor een rondleiding, ik in elk geval wel. Het enige bezwaar is de logistiek...

Date Lutterop


Groet,

Date


wouterbosgra

ik denk dat ik die er ook nog wel voor over zou hebben ;D

Windekind

Zie op foto 5 wel melkkruid, maar geen zeepostelein.
Met vriendelijke groet,
Elmar Prins

WimV

Dat klopt Elmar. Toen ik dit schreef was het vroeg en waren mijn hersenen nog niet helemaal warm gedraaid. Daarom even een streep tussen de twee. Het was 1 van de twee vandaar.
En nu is het laat. Weer een erg lange dag gehad!!!

Groetjes,
Wim