omzetten MOV

Gestart door Windekind, november 04, 2009, 13:02:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

Windekind

Wie heeft een tip voor een gratis programma om MOV bestanden om te zetten naar mpeg en AVI?
Tips voor leuke gratis filmbewerkingsprogrammatjes en/of maken van presentatietjes mmet foto/film/effecten e.d. ook van harte welkom.
Met vriendelijke groet,
Elmar Prins

Date Lutterop

Even google-en levert een hele serie programma's op. Sommige blijken achteraf niet gratis, maar deze volgens mij wel:

http://www.freemov2avi.com/

Groet,

Date


Windekind

Precies die leken gratis en dan blijkt na installatie dat de gratis versie een watermerk erbij kado krijgt of dat alleen de helft van de film wordt geconverteerd etc. Vandaar mijn vraag of iemand ervaring heeft met een freeware. Zal hier in ieder geval naar kijken, bedankt Date. Suggesties blijven welkom.
Met vriendelijke groet,
Elmar Prins

markmeijrink

Ik heb wel een programmaatje voor je, AVS4YOU. Ik stuur je hem vanavond wil even via de mail.

M.v.gr. Mark

Platbuik

#4
Citaat van: ELMARPRINS op november 04, 2009, 13:02:41 PM
Wie heeft een tip voor een gratis programma om MOV bestanden om te zetten naar mpeg en AVI?
Tips voor leuke gratis filmbewerkingsprogrammatjes en/of maken van presentatietjes mmet foto/film/effecten e.d. ook van harte welkom.
http://www.downloadhelper.net/ is voor Firefox-browsers. Het kan veel meer dan alleen filmpjes van het web pikken, o.a. ook .mov die je op schijf hebt omzetten naar een stel ander formaten. En kost niks. Probeer maar eens.

---== EDIT 17.55u: Laat maar, ik zie net dat er ook een logo (in de linkerbovenhoek) toegevoegd wordt ==---
---88:  A. van Leur (Þlatbuik)

Windekind

Met vriendelijke groet,
Elmar Prins

frankw

Ff het Sony bewerkings programma downloaden via torrent oid...
Dit programma wordt standaard geleverd bij Sony HD camera's, ideaal! Rechtermuis knop op de film - converteren naar mpg3 - klaar...

Windekind

...en hoe heet dat sony bewerkingsprogramma dan Frank ?
Sony flimt dus ook naar MOV?
Zelf heb ik namelijk net een Panasonic ZX1 en die zet weg in MOV waar ik verder niets mee kan behalve afkijken op de PC.
Met vriendelijke groet,
Elmar Prins