Paddenstoelenexcursie 2009

Gestart door xenion, september 08, 2009, 21:28:56 PM

Vorige topic - Volgende topic

xenion

Jaja, ook dit jaar komt er natuurlijk weer een paddenstoelenexcursie!

Wanneer? Zaterdag 3 oktober om 11 uur.
Waar? Landgoed Staverden. Verzamelen op de parkeerplaats van het park van het kasteel, zie ook bijlage (bij die blauwe P dus ;))

Als je zin hebt om mee te gaan kun je je opgeven in dit topic. Mocht je met het openbaar vervoer (willen) komen meld dit dan even, dan valt er vast wel wat te regelen dat je met iemand mee kan rijden.

Bij erg slecht weer kunnen we besluiten om de excursie te verplaatsen, dit zal gemeld worden in dit topic, hou dit topic dus even in de gaten!

Hopelijk tot dan!
Groeten,
Martin

Ismael

Ik zal in ieder geval van de partij zijn :duim:
Groeten Ismaƫl Wind

adinda

Met vriendelijke groeten,

Joop

Gert Kremer

ik zal het ook proberen...ben misschien nog met de sleurhut aan zee.
Groeten, Gert
 
Wat ik nu zie, kon ik eerder zien. maar ik zag het niet, had geen tijd om te kijken.

grietaf

Helaas, helaas er staan al twee andere excursies in de agenda, dus ik moet al kiezen :'(
Grieta.

Marian en Bert

Ik zal ook moeten kiezen maar daar wacht ik nog even mee.

Groeten van Marian

lucknijnsberg

Zoals de wind nu waait ben ik er ook.
's kijken of daar wat staat hier nog steeds gort en gort droog. :'(
Groet Luc

ratje

Als ik het kan regelen met vervoer ben ik aanwezig. Alleen dit gebied al is de moeite waard om te bekijken. :duim:

xenion

Dit topic zakt wel hard naar onderen, er zijn nog plaatsen vrij! ;)
Groeten,
Martin

spanjool

tot jullie opluchting kan ik vertellen dat ik dat weekend verhinderd ben.
Vriendelijke groet, Henk Gremmer

xenion

Ik ben blij dat je ons even gerust stelt Henk ;)
We zien je vast een andere keer wel weer.
Groeten,
Martin

xenion

Nog maar even terug omhoog, hij zakt hard naar onderen.
Groeten,
Martin

han.endt

#12
Ik ben daar even vluchtig wezen kijken. Nog geen Kleine Trompetzwammen of Eikhaas. Ik zag wel deze koraalzwam: http://waarneming.nl/waarneming/view/44703710
Ik heb al vast een klein stukje meegenomen, maar misschien staat hij er tijdens de excursie nog wel. Vast wel iemand die hem (dan) kan bevestigen?

sylviadrok

en nu staat ie weer bovenaan ;)

ik wil ook mee! (maar moet nog even regelen dat het kan)
Beccabunga!

xenion

Citaat van: Han Endt op september 22, 2009, 18:01:04 PM
Ik ben daar even vluchtig wezen kijken. Nog geen Kleine Trompetzwammen of Eikhaas. Ik zag wel deze koraalzwam: http://waarneming.nl/waarneming/view/44703710
Ik heb al vast een klein stukje meegenomen, maar misschien staat hij er tijdens de excursie nog wel. Vast wel iemand die hem (dan) kan bevestigen?
Vast wel ;) Al denk ik dat het hem wel is.

Citaat van: sylviadrok op september 22, 2009, 20:02:48 PM
en nu staat ie weer bovenaan ;)

ik wil ook mee! (maar moet nog even regelen dat het kan)
Je kan nog net mee denk ik ;)
Groeten,
Martin

wouterbosgra

#15
Ha leuk. Als onervarenheid geen probleem is dan kom ik graag wat kennis sucken bij jullie :) Misschien komen er nog wat mensen mee, weet ik over enkele dagen, zoniet dan kan ik mensen oppikken op station Ede-Wageningen! Update volgt over enkele dagen. Is het trouwens niet leuk om deze excurise ook even in het forum 'excursie aankondigingen' te plaatsen?

Thomas Lameris

Zou ik ook nog meekunnen? Lijkt me leuk  :blink:

han.endt

Citaat van: Thomas Lameris op september 23, 2009, 00:12:37 AM
Zou ik ook nog meekunnen? Lijkt me leuk  :blink:

Dat lijkt me geen enkel probleem. Integendeel, van harte welkom!

wouterbosgra

Oei voor ik gelijk jan en alleman uitnodig had ik misschien eerst even moeten vragen of het ok is als mensen zonder enige kennis van paddenstoelen (zelfs bij vliegenzwammen twijfel ik!) joinen, en hoeveel mensen er meekunnen... tot nu toe zou ik graag meewillen, samen met 1 kameraad....

xenion

Citaat van: wouterbosgra op september 23, 2009, 19:16:25 PM
Oei voor ik gelijk jan en alleman uitnodig had ik misschien eerst even moeten vragen of het ok is als mensen zonder enige kennis van paddenstoelen (zelfs bij vliegenzwammen twijfel ik!) joinen, en hoeveel mensen er meekunnen... tot nu toe zou ik graag meewillen, samen met 1 kameraad....
Snel even wat soorten leren herkennen dan! We hebben geen eisen gesteld aan het kennisniveau, dus je bent vrij om te komen, die ene kameraad is ook geen probleem.
Groeten,
Martin

maartenimmerzeel

Even voor mijn beeldvorming...Ik ben met avondeten weer thuis? Moet natuurlijk thuis even overlegt worden dit  :angel:
Groet Maarten Immerzeel


xenion

Dat heb je zelf in de hand ;) Als je eerder weg wil ga je eerder weg, maar normaal is het wel rond een uurtje of 4 ofzo afgelopen.
Groeten,
Martin

sylviadrok

Citaat van: wouterbosgra op september 22, 2009, 22:18:11 PM
Ha leuk. Als onervarenheid geen probleem is dan kom ik graag wat kennis sucken bij jullie :) Misschien komen er nog wat mensen mee, weet ik over enkele dagen, zoniet dan kan ik mensen oppikken op station Ede-Wageningen! Update volgt over enkele dagen. Is het trouwens niet leuk om deze excurise ook even in het forum 'excursie aankondigingen' te plaatsen?

he Wouter,

Thomas en ik komen allebei uit Wageningen. Weet je al of je nog plek hebt in je auto en voor hoeveel mensen? :angel:
Beccabunga!

wouterbosgra

#23
Hangt er vanaf of Immerzeel ook meegaat en mee wil rijden... zoja 1 plek, anders 2. En ik vertrek vanuit Wageningen, dus dat is opzich natuurlijk ideaal! Maar voor je mee mag rijden wil ik wel eerst even weten wat Beccabunga is  ;D

wouterbosgra

Ok, twee plekken beschikbaar vanaf Wageningen. Bij deze gereserveerd voor Sylvia en Thomas.

wim h

wil ook graag komen !   groet wim .

ruudw

ik wil ook graag komen met Peter P.
mvg  Ruud

Arno van Stipdonk

Helaas kan ik niet, er is hier een andere excursie waar ik heen moet. Was heel graag komen kijken, ook omdat ik dit jaar nauwelijks een paddenstoel gezien heb... Het is hier nog steeds kurkdroog, bijna alle poelen staan droog. Het dreigt een heel erg slecht seizoen te worden in het zuiden.

han.endt

Het begint hier ook wel erg droog te worden........ Duimen voor een paar flinke buien deze week.

steenl

Hier de hele dag regenbuien, dus dat moet goed komen.
Succes met jullie excursie. Benieuwd wat jullie allemaal zien.
De vogelaars zitten op Vlieland. B)