Invoeren van een paar

Gestart door carel, maart 05, 2005, 22:12:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

carel

Als ik een paar invoer zet ik dan vooraan bij aantal een 1 of een 2
aantal vogels is 2
maar het is 1 paar
Carel van der Sanden

http://www.natuurlijk-erp.nl/

BWoets

1 Paar = 2 vogels.

Dus mocht je een paartje Krakeenden hebben vul je bij aantal 1 in.
Met vriendelijke groet,
Bob Woets

Pim

Je vult voor één paar 1 in!!
met vriendelijke groet,

Pim Julsing

natuurverslaving.nl

Thijs Fijen

Daar is volgens mij wel meer onduidelijkheid over. Mischien zou dat iets voor de help zijn..???
Thijs Fijen

Marianne

CiteerDaar is volgens mij wel meer onduidelijkheid over. Mischien zou dat iets voor de help zijn..???
Ik kan me niet voorstellen dat als iemand 1 paar ziet en 2 invoert, hij/zij eerst bij help gaat kijken wat het moet zijn.
In dat geval zou bij"waarneming invoeren" beter achter "paar" een toevoeging kunnen komen =2vogels.
groet,
Marianne Cramer

Thijs Fijen

Nou ik heb het wel eens gehad. Wilde ik een paar invoeren maar wist dan niet wat het moest zijn. Toen heb ik maar niks ingevoerd. Later heb ik het op het forum nog gevraagd.
Thijs Fijen

Vincent

Citeer
CiteerDaar is volgens mij wel meer onduidelijkheid over. Mischien zou dat iets voor de help zijn..???
Ik kan me niet voorstellen dat als iemand 1 paar ziet en 2 invoert, hij/zij eerst bij help gaat kijken wat het moet zijn.
In dat geval zou bij"waarneming invoeren" beter achter "paar" een toevoeging kunnen komen =2vogels.
Als iemand het niet weet en er is een helpfunctie waarom zou je daar dan niet gaan kijken? Dat moet trouwens nog wel even in de handleiding worden gezet, want dat heb ik er niet bijgezet.
Vincent

Jord

Ik constateer dat het nog wel redelijk vaak fout gaat met het invoeren van een paar: wordt er 4 paar ingevoerd terwijl er 2 paar, 4 vogels wordt bedoeld. Je ziet het veel misgaan bij de veel voorkomende soorten.
Moeten we hier niet iets mee want zo komen er in principe foute gegevens in de database?
Jord Ingenbleek

www.waarneminghoorn.nl