tip ondergelopen weiland Heemstede, Z-H

Gestart door maartenwielstra, september 11, 2009, 21:39:16 PM

Vorige topic - Volgende topic

maartenwielstra

Vanuit de auto zag ik een schijnbaar vers ondergelopen weiland. De bodem was nog nergens te zien zeg maar. Dus nu alleen nog een reiger in de gauwigheid, maar spoedig vast ook Citroenkwikstaarten e.d.

locatie: langs Herenweg (oostzijde), noordelijk van Hartekampterrein, zuidelijk van Heemstede-dorp. ter hoogte van Bushalte aldaar.

Dus voor de localo's; ga eens kijken!

firecrest

Citaat van: maartenwielstra op september 11, 2009, 21:39:16 PM
Vanuit de auto zag ik een schijnbaar vers ondergelopen weiland. De bodem was nog nergens te zien zeg maar. Dus nu alleen nog een reiger in de gauwigheid, maar spoedig vast ook Citroenkwikstaarten e.d.

locatie: langs Herenweg (oostzijde), noordelijk van Hartekampterrein, zuidelijk van Heemstede-dorp. ter hoogte van Bushalte aldaar.

Dus voor de localo's; ga eens kijken!
Hallo Maarten,

Plasje staat al een tijdje onder water en wordt regelmatig gechekt. Veel verder dan een paar Groenpootruiters zijn we nog niet gekomen, maar we houden het in de gaten!

Steven Wytema

Steven Wytema


Marcel van kammen

Citaat van: maartenwielstra op september 11, 2009, 21:39:16 PM
Dus nu alleen nog een reiger in de gauwigheid, maar spoedig vast ook Citroenkwikstaarten e.d.


Euhhm....dat laatste gedeelte is wel erg optimistisch,of was het sarcastisch bedoeld?

firecrest

Citaat van: scwytema op september 11, 2009, 23:48:02 PM
Citaat van: firecrest op september 11, 2009, 22:01:22 PM
Hallo Maarten,

Plasje staat al een tijdje onder water ..
huh...  :rolleyes:
Ik bedoelde, het landje staat al een tijd onder water ;)