zuidelijke glazenmaker?

Gestart door Gery, augustus 24, 2009, 16:41:14 PM

Vorige topic - Volgende topic

Gery

Dit lijkt me toch een zuidelijke glazenmaker niet?


Gery

 ;D
bedankt voor de bevestiging die had ik nog niet!

JohanvantBosch

Ha GEry, waar was dit? Voer je hem ook nog even in?

Gery

Hallo,

Ik hoop dat jullie me niet kwalijk nemen, maar de libel is waargenomen in Belgie
http://waarnemingen.be/waarneming/view/44369919
Maar hier krijg altijd professioneel en snel antwoord.
Wordt ik nu verbannen van het forum?  :'(

frankneijts

Ben jij gek, onze eigenste knuffelbelg....... B)
Groeten,

Frank

"When logic and proportion have fallen sloppy dead...
Remember what the dormouse said: feed your head!"
Grace Slick in 'White Rabbit'

Goyatlah

Nee hoor, Belgische beesten mogen gewoon hier (niet gelijk zeggen dat ie Belgisch is, want dan wordt ie wellicht verplaatst naar Observado  ;))
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

Anne Hueber †

Citaat van: Gery op augustus 24, 2009, 21:20:35 PM
Hallo,

Ik hoop dat jullie me niet kwalijk nemen, maar de libel is waargenomen in Belgie
http://waarnemingen.be/waarneming/view/44369919
Maar hier krijg altijd professioneel en snel antwoord.
Wordt ik nu verbannen van het forum?  :'(

Zet 'm alleen ff op het sub-board.

JohanvantBosch

Citaat van: Gery op augustus 24, 2009, 21:20:35 PM
Hallo,

Ik hoop dat jullie me niet kwalijk nemen, maar de libel is waargenomen in Belgie
http://waarnemingen.be/waarneming/view/44369919
Maar hier krijg altijd professioneel en snel antwoord.
Wordt ik nu verbannen van het forum?  :'(

Je bent van harte welkom!  :duim: ;D

Goyatlah

Ik stel voor om Belgische waarnemingen gewoon op het Nederlandse forum te houden (die 2 of 3 soorten die niet in Nederland voorkomen zou je nog over kunnen soubatten). Wordt het best gelezen tenslotte.
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

Anne Hueber †


Gery

Bedankt voor jullie toffe reacties.   :blink:
Ben trouwens van plan om volgende maand een paar dagen naar Texel op vakantie te gaan dus als tegenprestatie mogen jullie nog wat waarnemingen van mij in waarneming.nl verwachten!

Goyatlah

Het karakter van dit subforum is heel anders dan van het hoofdforum. Hier worden vaak vragen gesteld over soorten, die de meesten hier niet of nauwelijks kennen. Het is dan ook niet logies om vragen die in het hoofdforum makkelijk afgehandeld kunnen worden, hier af te handelen. En mensen die niet in dit forum kijken missen de kans op een fatsoenlijke foto van een nog steeds zeldzaam beest.
Daarnaast heb je ook een grensgebied met allerlei leuke soorten (Kempense Heidelibel, Bronlibel, Kleine Tanglibel, Gaffellibel).

Ben van het weekend in de plateaux geweest, en maakt het nu werkelijk iets uit of de beestjes in Belgie of Nederland zaten?

En waarneming.be is toch een ander forum. Laat mensen zelf bepalen waar ze een vraag willen stellen.
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's