Wat is dit?

Gestart door Jan2002, augustus 20, 2009, 22:03:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

Jan2002

Wat heb ik hier gefotografeerd in natuurgebied De Blankaart (West-Vlaanderen, Belgiƫ)?
Groet,
Jan

Anne Hueber †


Jan2002

Groet,
Jan


Jan2002

Is gebeurd, inclusief de foto.
Groet,
Jan


Goyatlah

Techniese vraag:

dit topic was in het libellenforum geplaatst, is vervolgens hier naar toe verplaatst, maar dit forum is voor libellen buiten Nederland en Belgie (staat er echt...).

Lijkt me dat ie hier dan toch verkeerd staat.
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

JohanvantBosch

Citaat van: Goyatlah op augustus 21, 2009, 11:29:48 AM
Techniese vraag:

dit topic was in het libellenforum geplaatst, is vervolgens hier naar toe verplaatst, maar dit forum is voor libellen buiten Nederland en Belgie (staat er echt...).

Lijkt me dat ie hier dan toch verkeerd staat.
Eigenlijk zou ie op het forum van waarnemingen.be moeten staan  ;D

Goyatlah

Dat is een ander verhaal, is een ander forum, met andere mensen, waar je je apart voor moet inloggen (denk ik).

Ga morgen down-south, en mocht ik daar wat aparts tegen komen (slechte foto affinis of zo) dan maakt het me echt niet zoveel uit of die 1 km ten noorden van de grens of 1 km ten zuiden daarvan waargenomen is. Dus wat mij betreft kunnen Belgie vragen gewoon op het nederlandse forum. (Wat min of meer ook geimpliceerd wordt).
Anders zou je italiaanse vragen door moeten verwijzen naar italiaanse fora, etc.
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

JohanvantBosch

Citaat van: Goyatlah op augustus 21, 2009, 14:06:27 PM
Dat is een ander verhaal, is een ander forum, met andere mensen, waar je je apart voor moet inloggen (denk ik).

Ga morgen down-south, en mocht ik daar wat aparts tegen komen (slechte foto affinis of zo) dan maakt het me echt niet zoveel uit of die 1 km ten noorden van de grens of 1 km ten zuiden daarvan waargenomen is. Dus wat mij betreft kunnen Belgie vragen gewoon op het nederlandse forum. (Wat min of meer ook geimpliceerd wordt).
Anders zou je italiaanse vragen door moeten verwijzen naar italiaanse fora, etc.

Mij maakt het eerlijk gezegd niet zo heel veel uit of ie hier staat of in het algemene forum. De subtitel van dit subforum stamt nog uit de tijd dat Belgie nog niet volledig apart was denk ik. Strict genomen is het buitenland, maar nogmaals..... mij maakt het niet zoveel uit.  B)