Hoofdmenu

Vreemd voorstel andere soort

Gestart door Catwzl, januari 13, 2018, 12:14:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

Catwzl

Hallo,

Een tijdje terug kreeg ik bij een waarneming van een Gewone Pantserjuffer van 13 juli 2017 op Telmee het commentaar voorstel voor een andere soort. Normaal gesproken krijg je dan de nieuwe soort erbij te zien en moet je dit dan accepteren of niet accepteren. Maar bij deze waarneming stond alleen in tekst een voorstel voor een andere soort zonder erbij welke soort het dan zou moeten worden en je kon ook niks accepteren e.d. Ik kon ook niet reageren op deze opmerking, dus ook niet of ik het er wel of niet mee eens was. Ik heb toen de waarneming gewijzigd door in het normale tekstvak de opmerking te zetten dat ik niet kon reageren. Nu is de waarneming afgekeurd omdat ik niet gereageerd heb, nogmaals dat kon ik dus ook niet, mijn opmerking in het normale commentaarveld lijkt nu ook verdwenen. En welke soort het dan wel zou moeten zijn staat ook nergens en ik zou dan ook wel willen weten waarom het geen Gewone Pantserjuffer is trouwens.

Er staat letterlijk als commentaar bij de waarneming; 26-11-2017 andere soort voorgesteld: commentaar: groet (en dan de naam van de admin), 12-01-2018 Waarneming beoordeeld: goedgekeurd 12-01-2018 commentaar: geen reactie, waarneming is afgekeurd (naam). 12-01-2018 Waarneming beoordeeld: afgekeurd.

Ik heb van deze laatste opmerking een mailtje gehad, maar in mijn hoofdscherm was niks te vinden ik moest toen terugzoeken naar welke datum ik ook weer dacht dat het was en toen zag ik dit bij deze staan. Misschien verstandig dat als een waarneming afgekeurd wordt dat hier dan ook wat van in het hoofdscherm staat, anders kom je dit niet eens te weten blijkbaar. Of je moet al je waarnemingen na gaan zoeken. Ik neem aan dat het mailtje kwam door het commentaar, maar zodra een waarneming afgekeurd wordt verdwijnt de opmerking in het hoofdscherm lijkt het i.i.g.

Kortom het lijkt er op dat hier wat verkeerde knopjes ingedrukt zijn ofzo, want dit is toch wel vreemd commentaar bij een waarneming (voorstel anders soort maar niet erbij welke?? en dus ook niet kunnen accepteren??) en ook het niet kunnen reageren is zeer vreemd.
Groetjes;
Roel van den Heuvel

http://strabrechtseheide.nl

grunsven

Dat klinkt vreemd inderdaad.
Ik zal hier binnenkort even naar kijken.
Kun je me de details in een pm sturen?
Roy van Grunsven
De Vlinderstichting - Dutch Butterfly Conservation (www.vlinderstichting.nl)

Catwzl

Probleem is inmiddels opgelost door Roy. Bedankt daarvoor.
Groetjes;
Roel van den Heuvel

http://strabrechtseheide.nl