Hoofdmenu

een kever?

Gestart door ratje, juni 20, 2009, 17:47:19 PM

Vorige topic - Volgende topic

ratje

het si me niet duidelijk of deze onder de kevers thuishoort. Iemand een idee?

Arp

Hoi Hannie,

Is inderdaad geen kever maar een kakkerlak, even uit m'n hoofd Ectobius sylvestris dame dacht ik, maar ben geen kakkerlakkenkennert.
Groetengedoe, Arp (wrn - JungleDragon)

ratje

Citaat van: Pudding4brains op juni 20, 2009, 17:58:45 PM
Hoi Hannie,

Is inderdaad geen kever maar een kakkerlak, even uit m'n hoofd Ectobius sylvestris dame dacht ik, maar ben geen kakkerlakkenkennert.

Hoi Arp,
daar keek ik van op. Ik ken kakkerlakken niet uit het bos, althans nooit geweten dat die er ook waren. Na googlen zag ik Een boskakkerlak  ;D
Bedankt

Arp

Citaat van: ratje op juni 20, 2009, 20:00:33 PMIk ken kakkerlakken niet uit het bos, althans nooit geweten dat die er ook waren.
Hoeze ook? Waar kom je ze nog meer tegen dan ??


SCNR  ;D
Groetengedoe, Arp (wrn - JungleDragon)

ratje

Citaat van: Pudding4brains op juni 20, 2009, 20:24:57 PM
Citaat van: ratje op juni 20, 2009, 20:00:33 PMIk ken kakkerlakken niet uit het bos, althans nooit geweten dat die er ook waren.
Hoeze ook? Waar kom je ze nog meer tegen dan ??


SCNR  ;D

In Amerika  ;D ;D daar heb ik ze eens in een huis gezien  :P :P

barebigfoot

ik vermoed ze in elk stad van europa? maar in het bos heb ik er ook nog nooit een gezien!
ben benieuwd!
uwe
hier in Rotterdam worden kakkerlaken bestreden, ook zag ik er ooit in een bakkerij de zoon van een bakker eentje vertrappen.

ratje

Citaat van: barebigfoot op juni 21, 2009, 11:55:00 AM
ik vermoed ze in elk stad van europa? maar in het bos heb ik er ook nog nooit een gezien!
ben benieuwd!
uwe
hier in Rotterdam worden kakkerlaken bestreden, ook zag ik er ooit in een bakkerij de zoon van een bakker eentje vertrappen.