Natuurgidsencursus

Gestart door leonwillems@home.nl, juli 23, 2009, 09:51:55 AM

Vorige topic - Volgende topic

leonwillems@home.nl

Waarom zou je je liefde voor de natuur niet delen met anderen? Lijkt het je leuk om groepen door natuurgebieden rond te leiden, of allerlei activiteiten te ontwikkelen voor publiek (varierend van leskisten tot leerpaden e.d.), denk dan eens aan een natuurgidsencursus. Heb je interesse en woon je in Zuid-Limburg, dan heb ik goed nieuws voor je. In oktober start er weer een natuurgidsencursus, georganiseerd door de IVN-afdelingen van Zuid-Limburg in samenwerking met CNME Maastricht. Meer informatie op www.cnme.nl of www.ivn.nl/valkenburg.

See you?

Leon

:lol:
~ Keep a green tree in your heart and perhaps a singing bird will come ~

Tinok

Hoi Leon,

In de ronde venen/uithoorn is ie net klaar en ik kan het iedereen aanraden. Het is zo super leuk om met een groep gelijkgestemde je kennis en liefde over de natuur te kunnen delen. Vond het erg veel energie geven en daarbij ook nog leuke kennis over waar ik woon (was echt een openbaring dat je je omgeving ook kan zien door waterhuishoudingsbril bv).
De tijdsinvestering viel mij ook erg mee, kost wel wat tijd maar je doet alleen maar leuke dingen dus dan is het geen verspilde tijd.
Kortom DOEN ALLEMAAL!
groeten,
Tinok van Hattum
IVN Natuurgids Ronde Venen/ Uithoorn
'Je hoeft de naam niet te weten om van iets te genieten (maar het is wel leuker;-))'