Gezocht: Roberts Spinnengids (Tirion)

Gestart door Iolaire, mei 19, 2009, 13:42:42 PM

Vorige topic - Volgende topic

Iolaire

Hallo,

Ik ben al geruime tijd op zoek naar de Spinnengids van Micheal J Roberts (uitgegeven door Tirion), maar het is helaas niet te vinden. Ik heb Tirion uitgevers aangeschreven in de hoop dat zij een herdruk in overweging wilden nemen maar kreeg dit als antwoord:

Geachte heer Boomkens,

Helaas, helaas, waren er maar meer geïnteresseerden zoals u. De verkopen van deze titel waren destijds al zeer matig, dus wij zullen zekere geen herdruk van deze titel brengen.
Eveneens moet ik u teleurstellen wat betreft oude exemplaren – daar kan ik u niet aan helpen.
Het is jammer, maar het blijkt dat de doelgroepen voor dergelijke naslagwerken zo klein zijn , dat een investering bedrijfsmatig niet meer is te verantwoorden,

Met vriendelijke groet,

Leo Uyterlinde
Uitgever/Publisher
-----------------------
Tirion Uitgevers
Julianalaan 11, 3743 JG Baarn
Postbus 309, 3740 AH Baarn


Rest mij nog hier te vragen of iemand het boekje heeft en het tegen (zonodig forse) betaling kwijt wil. Desnoods, en dat is tegen mijn principes, wil ik vragen of ik een exemplaar mag lenen en er fotokopieën van mag maken. Please, please, pretty please!!! :angel:

Help!

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,
Willem
Met vriendelijke groeten,

Willem Boomkens

Iolaire

Met vriendelijke groeten,

Willem Boomkens

Date Lutterop

Je zou voorlopig uit de voeten kunnen met de engelse versie; die is nog steeds leverbaar en zo te zien goed betaalbaar: http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/0002199815/pelionnature-21

Is natuurlijk wel een beetje behelpen, want niet helemaal volledig voor Nederland...

Groet,

Date


Iolaire

Bedankt voor de tip Date! Misschien dat ik dat idd doe. Feit blijft dat ik het liefst de Nederlandse versie heb, desnoods in de vorm van kopietjes.
Met vriendelijke groeten,

Willem Boomkens

Jeroen Nagtegaal

Asl drukker hebben ze orgineel neem ik aan, willen ze het ook niet tegen betaling gewoon afdrukken?
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

corten hub

Willem, waar moet-ie naar toe? Ik heb een gaaf exemplaar voor je in de kast staan. ( eigenlijk twee, vandaar!! )

Iolaire

Citaat van: corten hub op mei 22, 2009, 00:32:31 AM
Willem, waar moet-ie naar toe? Ik heb een gaaf exemplaar voor je in de kast staan. ( eigenlijk twee, vandaar!! )

Wauw!!! Te gek! Ik heb je een PB gestuurd (als het goed is) ;D
Met vriendelijke groeten,

Willem Boomkens

Date Lutterop

Gefeliciteerd en veel plezier er mee!

Groet,

Date


Iolaire

Met vriendelijke groeten,

Willem Boomkens


Ellen Luijks

#10
Grrr, als er nog iemand 1tje teveel in de kast heeft staan.....

Of als iemand de thiemes kevergids over heeft.... Ik hou me aanbevolen.....

Groetjes
Groetjes

Ellen

marcel123

Citaat van: corten hub op mei 22, 2009, 00:32:31 AM
Willem, waar moet-ie naar toe? Ik heb een gaaf exemplaar voor je in de kast staan. ( eigenlijk twee, vandaar!! )
Ze werden een aantal jaar geleden gedumpt voor een lage prijs. Kan me goed voorstellen dat je er dan meer dan 1 in de kast hebt staan.

Eddy Clerx

Je bedoelt natuurlijk nog 3 stuks toch? Ellen, Marcel en Eddy! Kom op Hub, zoek nog eens goed. ;D

Windekind

Jemig misschien een handeltje beginne.
Hier in velp hebben ze al die boeken die nu iedereen zoekt zoals spinnengids en planten van middellandse zee etc. met tientallen in de uitverkoophoek gehad voor drie maal niks. ik heb ze dan ook alle, maar ik geloof dat ik voldgende keer bekend moet maken wat er te koop is.
Nu lag vegetatie van nederland er weer (niet deel 1), maar drie van de vier delen voor ik geloof 19 euro per stuk. met stapels.
Met vriendelijke groet,
Elmar Prins

Tim Asbreuk

Elmar, bedoel je Jansen en de Feijter? Dan moet ik daar ook eens gaan rondkijken.
Met vriendelijke groet,
Tim Asbreuk

Windekind

Met vriendelijke groet,
Elmar Prins

markmeijrink

Voor 19 euro :o :huh:?!!!!!!
Hebben ze die nog?


Windekind

Mark, jij woont in Velp kan je toch even kijken ? Of zit je elders ?
Met vriendelijke groet,
Elmar Prins

markmeijrink

Ik heb deel 3,4 en 5 weten te bemachtigen inmiddels! Dank voor de tip!

Als iemand deel 2 nog heeft? Dan houd ik mij aanbevolen.

M.v.gr. Mark

marcel123

Citaat van: markmeijrink op juli 23, 2009, 08:45:56 AM
Als iemand deel 2 nog heeft? Dan houd ik mij aanbevolen.
Dat is toch die over water en plassen en zo?
Die heb ik net een paar weken geleden verkocht. Ik heb nog een deel 2 in diktaatvorm dacht ik.

markmeijrink

Deel 2 omvat idd. al de waterplanten klassen maar ook de zeer interessante Klasse der kleine zeggen, natte heides en hoogveengemeenschappen

M.v.gr. Mark

ratje

Mag ik vragen welke boekwinkel dit is in Velp?

Windekind

Jans(s)en en de Feijter, Emmastraat Velp
Met vriendelijke groet,
Elmar Prins



Eddy Clerx

Stock minus 1  ;D zucht ... eindelijk.
senk joe verrie muts