Admins: aub nog één nieuw forum bij insecten

Gestart door gardensafari, juni 02, 2006, 21:47:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

gardensafari

Kan er aan de bestaande insectenfora nog één worden toegevoegd: overige (of diverse of zo). Ik heb een vraag over een door mij gefotografeerde oorworm. En die vraag kan ik niet kwijt. En er zijn natuurlijk nog heel veel andere ordes waar ook iets over zal komen (kokerjuffers, stofluizen enz.)

Heb dank!

Groetjes,

Hans
Groetjes,

Hans Arentsen
www.gardensafari.nl

Hoezo geen idealen? Ik wil een heleboel mensen verbeteren.

characea

#1
Precies, macrofauna...

Maar hij kan toch gewoon in het hoofd forum:

http://forum.waarneming.nl/forum/index.php?showforum=16

waar ook het spiraalvormige snoer staat...

gardensafari

Ik zal het proberen. Ik kijk daar echter nooit meer in. Waarom zou ik. Effe kijke wat er gebeurt. Overigens morgen pas, want er wacht nog een mooie ontkurkte fles. Dat wil zeggen de inhoud is mooi, hoop ik. De fles is gewoon groen.

Groetjes,

Hans
Groetjes,

Hans Arentsen
www.gardensafari.nl

Hoezo geen idealen? Ik wil een heleboel mensen verbeteren.

Stippen

CiteerIk zal het proberen. Ik kijk daar echter nooit meer in. Waarom zou ik. Effe kijke wat er gebeurt. Overigens morgen pas, want er wacht nog een mooie ontkurkte fles. Dat wil zeggen de inhoud is mooi, hoop ik. De fles is gewoon groen.

Groetjes,

Hans
Vast niet zo mooi als al die cafees die ik vanavond weer eens van binnen heb bekeken, sommige na meer dan 12 jaar
Groet,
Kees van der Krieke | stippen.nl

gardensafari

Het feit dat je om 01:38 nog zulk een fraaie volzin produceert, betekent dat je òf je uitsluitend hebt bekommerd om de (binnenhuis)architectuur, òf je te weinig hebt gestort in het avontuurlijke van een avondje alcoholmisbruik. En de combinatie van de twee is natuurlijk helemaal intolerabel....
Groetjes,

Hans Arentsen
www.gardensafari.nl

Hoezo geen idealen? Ik wil een heleboel mensen verbeteren.

Stippen

Citeerdat je òf je uitsluitend hebt bekommerd om de (binnenhuis)architectuur,


je te weinig hebt gestort in het avontuurlijke van een avondje alcoholmisbruik.
1. ik vermoed van niet
2. ik vermoed van niet
Groet,
Kees van der Krieke | stippen.nl

Stippen

Nu het insectenforum netjes is onderverdeeld volgt logischer wijze nog deze stap:
Vlinders en Libellen als subfora onder insecten!  ;)  
Groet,
Kees van der Krieke | stippen.nl