de nieuwste gebruiker

Gestart door jeep, februari 07, 2005, 20:54:20 PM

Vorige topic - Volgende topic

Marianne

Ik zat daarbij onder andere te denken aan de discussie van nog niet zo heel lang geleden (kan je je op een dag als gisteren moeilijk voorstellen) over sneeuw.
Op dat moment zijn de verschillen tussen de provincies (Groningen of Limburg bijvoorbeeld) heel groot, maar maakt het niet veel uit of je nu in Wageningen of Ede (voor hen die de kaart van Nederland niet precies in hun hoofd hebben: nog geen 10 km van elkaar af) woont.
groet,
Marianne Cramer

jeep

#31
Ik vind dat er wat moelijk wordt gedaan over het vermelden van een woonplaats. Daarmee ben je toch nog lang niet te traceren. Als je in een superklein dorp woont neem je desnoods de naam ven de gemeente.
Ik vind het wel aardig om te weten wwar een gebruiker actief is. Als je contacten uit wilt breiden is het zinnig om te weten waar welke mensen vandaan komen.

Bovendien iemand die je echt wilt vinden, vind je die wel. Aan de hand van een waarneming van de pestvogel en de naam van de waarnemer kon ik exact twee adressen vinden die voldeden aan de plaats van waarneming (met hulp van  telefoongids.nl) en jawel 1 van de twee was het.
Dus wat is privacy?

Marianne

Ben het helemaal met je eens, als je niet bekend wil worden moet je je nergens bij aansluiten en zeker niet via internet, want mensen die daar actief zijn kunnen over het algemeen heel goed zoeken en vinden.
groet,
Marianne Cramer

boogey55

CiteerIk vind dat er wat moelijk wordt gedaan over het vermelden van een woonplaats.
Laat iemand dit uitleggen die liever geen plaatsnaam opgeeft.
Ik begrijp er niets van.
Groet, Pim Frijling
Wolvega

jeep

Ik vind dat er ook erg weinig mensen zijn die hun geboortedatum durven in te vullen.

matthijsbroere

Je kunt mensen nu eenmaal niet dwingen alles in te vullen. Maar in ieder geval is de naam van de persoon een vereiste.

Neemt overigens niet weg dat ik ook liever woonplaatsen zie staan!

Matthijs Broere

boogey55

CiteerIk vind dat er ook erg weinig mensen zijn die hun geboortedatum durven in te vullen.
Gaat alleen ten koste van hun feestje.
Hoewel... dan zie je wel de leeftijd!
Groet, Pim Frijling
Wolvega

jeep

CiteerHoewel... dan zie je wel de leeftijd!
So ... what ??
Ik vind het wel prettig om eem beetje een inschatting te kunnen maken van de mensen met wie je te maken hebt.
Als je iemand ontmoet weet je ook meteen hoe oud ie (ongeveer) is.

thijs

Thijs Udo
VWG Alkmaar

boogey55

Citeer
CiteerHoewel... dan zie je wel de leeftijd!
So ... what ??
Ik vind het wel prettig om eem beetje een inschatting te kunnen maken van de mensen met wie je te maken hebt.
Als je iemand ontmoet weet je ook meteen hoe oud ie (ongeveer) is.
Daar ben ik het natuurlijk mee eens. Kijk mijn persoonlijk profiel maar.
Groet, Pim Frijling
Wolvega

jeep

En dan sta je soms voor verassingen!

Marianne

CiteerIk vind dat er ook erg weinig mensen zijn die hun geboortedatum durven in te vullen.
En dan heb je daar ook nog een leuke kant van: een heleboel felicitaties op je verjaardag (bedankt allemaal!).
En dat ze dan zien hoe oud je bent? Maakt mij niet uit. Leeftijd is ook maar een relatief begrip.  
groet,
Marianne Cramer

thijs

CiteerLeeftijd is ook maar een relatief begrip.
Prahtig gesproken, gefeliciteerd trouwens ;)
Maar als mensen het fijn vinden om te weten, vul ik mijn leeftijd ook wel in (14)

Thijs
Thijs Udo
VWG Alkmaar

boogey55

De nieuwste gebruiker is nr 375. Het gaat snel de laatste week
Groet, Pim Frijling
Wolvega

boogey55

Kan het zijn dat retip amejna
en piter anjuma
en wanna1
dezelfde figuren zijn? :ph34r:  
Groet, Pim Frijling
Wolvega

BWoets

Wanna 1 had ik veranderd in Piter Anjema (zo heette hij)
Toen deed hij voor de zoveelste x vervelend.

IP gebanned en zijn account verwijderd.

Nu aangemeld via andere IP en andere naam.

Ik heb nu ook dat IP gebant.
Tevens de namen:
Piter Anjema & Retip amejnA gebant.

Ook zijn email adres gebant.

Hopen dat hij nu weg blijft..
Met vriendelijke groet,
Bob Woets

boogey55

Groet, Pim Frijling
Wolvega

Marianne

groet,
Marianne Cramer

Marianne

Na mijn  :duim: wil ik toch ook nog een vraag toevoegen: hoe voorkom je dat hij zich weer, onder een andere naam, inschrijft?
Er is al eerder over gepraat, maar ik kom er toch weer op terug: een aantal vakken zou verplicht zijn bij het aanmelden. Niet dat je dan alles uitsluit, maar misschien helpt het wel. (veel meer IP 's zal hij toch niet hebben)
groet,
Marianne Cramer