de nieuwste gebruiker

Gestart door jeep, februari 07, 2005, 20:54:20 PM

Vorige topic - Volgende topic

jeep

De nieuwste gebruiker is Volstrekt Ridicuul

Waarvan akte.
(zie tab "waarneming./nl (statistieken))

thijs

Tja, beter dan volstrekt radicaal...

Thijs
Thijs Udo
VWG Alkmaar

Volstrekt Ridicuul

#2
IS ER IETS MIS MET MIJN NAAM???
NOU!!??

: D
Gegroet L. van der Weide

BWoets

We hebben liever gewoon de werkelijke naam van mensen, komt wat serieuzer over op de website!
Met vriendelijke groet,
Bob Woets

hiskodevries

We waarderen het in dit forum dat mensen hun bericht minstens ondertekenen met hun eigen naam
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Volstrekt Ridicuul

Aah, oke..
Tja, ik ben verder nog actief op andere fora
met deze naam dus vandaar, maar ik kan jullie verzekeren
dat ik hier met uiterst serieuze intensie een bezoekje breng
en wat probeer bij te dragen, ook al is mijn kennis niet op een al te hoog niveau..
En ik vind het verder zelf wel boeiend om een beeld te krijgen van wat er allemaal gespot wordt in ons landje.
Leuke site en ook mooie foto's!
Chapeau!
Gegroet L. van der Weide

Bram Rijksen

Citeer
Tja, ik ben verder nog actief op andere fora
met deze naam dus vandaar
dag ...,

Het 'vandaar' ontgaat me volledig. Het feit dat je op andere fora actief bent verklaart toch niet waarom je niet gewoon je voor- en achternaam gebruikt? Precies wat Hisko zegt; in ieder geval bij het ondertekenen van een bericht lijkt me dit wel zo netjes...

Vriendelijke groet,

Bram Rijksen

thijs

#7
Het "vandaar" misschien net als Rick alias Corotauria?

Thijs
Thijs Udo
VWG Alkmaar

matthijsbroere

Grote verschil is alleen dat Rick wél zijn naam onder de berichten zet. De gebruikersnaam maakt op zich niet uit (die is bij zovelen niet de eigen naam), als het dan maar uit de ondertekening blijkt.
Matthijs Broere

thijs

Ja weet ik (geen verwijt, je weet het nooit via internet), terwijl het wel nadrukkelijk is verzocht. <_<
Als de boodschap nu nog niet is overgekomen.... (ook geen verwijt hoor)

Thijs
Thijs Udo
VWG Alkmaar

boogey55

Citeerook al is mijn kennis niet op een al te hoog niveau.
Het geen kennis hebben is geen probleem. Ik hoop alleen niet dat je daarom niet wil laten weten hoe je heet.  B)
Groet, Pim Frijling
Wolvega

Volstrekt Ridicuul

Ho ho, nu niet voor mij gaan denken mensen..
Alsof ik er op tegen ben om mijn naam achter te laten.
Niet wetend dat dat vaste prik is in deze online subcultuur.
Bij deze:

L. van der Weide

Excuses voor het ongemak dan maar..
Gegroet L. van der Weide

matthijsbroere

Hartelijk dank voor de medewerking!
Matthijs Broere

Guest

CiteerHo ho, nu niet voor mij gaan denken mensen..
Was ook niet de bedoeling.. :huh:

L. van der Weide is wel zo prettig lezen.

boogey55

Citeer
CiteerHo ho, nu niet voor mij gaan denken mensen..
Was ook niet de bedoeling.. :huh:

L. van der Weide is wel zo prettig lezen.
Was geen Guest.. :rolleyes:  
Groet, Pim Frijling
Wolvega

jeep

CiteerDe nieuwste gebruiker is volstrekt ridicuul.

Ik zie dat dit bericht eindelijk serieuze reacties op gaat leveren.
Ik had absoluut geen vervelende bedoelingen met dit bericht.
Ik had daarom bewust je forumnaam vet weergegen.
Maar stel je eens voor dat ik dat niet gedaan had, zoals nu hierboven.
Dat levert dan een zin op met een wel heel erg dubieus oordeel over de nieuwste gebruiker. En dat is het enige dat ik wou laten zien.

Verder hoop ik gewoon dat je van deze site geniet en er mogelijk nog een hoop van opsteekt.

boogey55

#16
Ik vind het altjd leuk te zien waar mensen wonen. Vaak wordt "locatie" in het profiel niet ingevuld. Jammer wel.
Groet, Pim Frijling
Wolvega

boogey55

Alweer een paar zonder woon of verblijfplaats. <_<  
Groet, Pim Frijling
Wolvega

carel

die velden kun je toch ook verplicht laten invullen bij aanmelding?

natuurlijk kan je invullen wat je wilt maar dan ben je eerder bereid dit te doen
Carel van der Sanden

http://www.natuurlijk-erp.nl/

boogey55

#19
Er zijn mensen die direkt aan "Big Brother" moeten denken.  :gap:
Groet, Pim Frijling
Wolvega

Marianne

Een minimum aan gegevens zou volgens mij "verplicht" moeten zijn, waar onder een naam. Iemand die op het forum zijn naam niet wil noemen zou geen toegang moeten hebben.
En voor de woonplaats geldt in principe het zelfde. Kijk maar naar de berichten over de sneeuw. Het is dan heel leuk om te zien hoe de verschillen zijn. Maar dat is natuurlijk ook bij andere zaken het geval.
Mijn idee: verplichte vakken, en anders maar niet op het forum
groet,
Marianne Cramer

thijs

Alleen bedoel je met "een naam" een mensen-naam, die haalt een computersysteem er volgens mij nooit uit...
Of bedoel je je echte naam ipv je gebruikersnaam? (die is toch al verplicht)
Je kan ook een veld met een sterretje verplichten, woonplaats en anderen wel een sterretje geven, maar als iemand ze niet invult wel een gebruiker aanmaken.
Zo krijg je denk ik al een stuk meer woonplaatsen...

Thijs
Thijs Udo
VWG Alkmaar

Marianne

Ik bedoel dat je naast je gebruikersnaam ook je echte naam moet opgeven. En als woonplaats verplicht wordt gesteld zou het ook leuk zijn als dat bij het "linker rijtje" komt te staan (dus bij gebruikersnummer en registratiedatum en zo).
groet,
Marianne Cramer

boogey55

Een voornaam bij de ondertekening vind ik wel voldoende.  Anonieme gesprekken vind ik niet te toleren, maar zijn natuurlijk altijd te omzeilen.
Een woonplaats in het profiel, hier locatie genoemd, lijkt mij geen probleem. Ik denk ook niet dat veel mensen dit bewust niet hebben ingevuld.
Groet, Pim Frijling
Wolvega

thijs

Ik vul op internet meestal Lutjebroek in (bestaat), maar bij sites als deze vertrouw ik het meestal wel en vul ik gewoon Alkmaar in...
Het lijkt me idd wel leuk als je "locatie" in het linkerrijtje staat (dus onder je eventuele avatar)

Thijs
Thijs Udo
VWG Alkmaar

matthijsbroere

Even voor de duidelijkheid: het gebruiken van je eigen naam op dit forum is wel degelijk de bedoeling. We nemen contact op met de mensen die dit niet doen. Op 1 uitzondering na houdt iedereen zich hier aan.

Voor mij is het trouwens nog steeds een raadsel waarom iemand zijn naam geheim wil houden.
Matthijs Broere

boogey55

Zal Nico de Haan toch niet zijn?  :D  
Groet, Pim Frijling
Wolvega

Pim

Het is mensen hun goed recht om hun woonplaats geheim te houden, een roepnaam lijkt me wel een vereiste.

vriendelijke groet,

Pim Julsing
roepnaam: Pim
woonplaats: Almere ;)  
met vriendelijke groet,

Pim Julsing

natuurverslaving.nl

Marianne

Misschien is het dan een idee om in plaats van woonplaats (als je die geheim wil houden) de provincie te noemen waar je woont. ^_^  
groet,
Marianne Cramer

thijs

Daar heb je niks aan denk ik...

Thijs
Thijs Udo
VWG Alkmaar