Hoofdmenu

Betrouwbaarheid

Gestart door hiskodevries, februari 02, 2005, 17:03:27 PM

Vorige topic - Volgende topic

hiskodevries

Sorry jongens ik heb op de verkeerde plek het onderwerp verwijderd.
Bram Rijksen startte met de vraag waarom op het limburg vogelnet waarneming.nl als onbetrouwbaar wordt aangemerkt.
Dit ondanks het feit dat de laatste 6 maanden hard wordt gewerkt om de data op een hoger peil te trekken.


Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

hiskodevries

#1
Enerzijds komt dit door het verleden, want toen Rick en ik er alleen voor stonden keken we niet zo nauw. Elke ingevoerde waarneming was er 1.
een systeem gaat pas iets voorstellen als het data bevat.

In Limburg opereert het Lmburgs natuur historisch genootschap.  Deze hebben een enorm archief welke gevoed wordt door de limburgse vogelaars. Blijkbaar hebben ze hierdoor weinig reden om elders in te voeren (hoewel deze data niet raadpleegbaar is)
de werkwijze is b.v. zoals in onderstaand LVN bericht
CiteerZojuist een groep van 272 Groenlingen in Ooyen. Voor mij een absoluut record.
Ran en Jo was zijn de records hierbij?

Ran en Jo beheren dat archief
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

thijs

Gaat dat via text-berichtjes bij hun? :wacko:

Thijs  
Thijs Udo
VWG Alkmaar

jasper


thijs

Ja, ook goed, maar niet zoals deze "amateur-site"?

Thijs
Thijs Udo
VWG Alkmaar

jasper

Citeer"amateur-site"?

Welke site bedoel je?

thijs

Deze... (volgens hun dan, losse verzameling waarnemingen waar niemand wat aan heeft)

Thijs
Thijs Udo
VWG Alkmaar

jasper

Nou deze site is verre van amateur! Heb door deze site al vele leuke nieuwe soorten gezien, maar volgens mij kijken mensen die die dingen zeggen heel weinig op deze site! En horen ze alleen de negatieve dingen en nooit de positieve dingen  :duim:  

thijs

Is ook niet mijn mening. (zo belachelijk, of mag je dat niet zeggen over iemands mening?)

Thijs
Thijs Udo
VWG Alkmaar

jasper

Je mag een mening hebben over een andere mening, zou niet weten waarom je dat niet mag hebben!?

Bram Rijksen

CiteerJe mag een mening hebben over een andere mening, zou niet weten waarom je dat niet mag hebben!?
Een tegeltje, snel!!

jasper

CiteerEen tegeltje, snel!!
lol, heb er net een gemaakt!

thijs

Prachtig, mag ik er ook een?
Nee, maar zo'n half-beledigende mening, straks vinden ze ons ook nog asociaal ;)

Thijs
Thijs Udo
VWG Alkmaar