Hoofdmenu

Bugmelding forum

Gestart door Anne Hueber †, april 21, 2009, 22:39:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

Anne Hueber †

Hisko, heb vandaag eea zitten puzzelen, dan krijg je misschien een beter beeld. De knoppen zijn nu allemaal goed, heb bij andere pagina's tot nu toe niets kunnen vinden, dus dat zit wel snor. Probleem zit 'm nu nog in de schuifbalken (alleen onder) Die had ik met IE wel, maar ben toch blij, dat ik nu Firefox heb, is moderner en ook gebruiksvriendelijker. Als ik alle foto's van bv een juffer wil bekijken, heb ik geen schuifbalk en mis ik van de meest rechter foto een gedeelte. Dan de foto's in een topic: er is een verschil in grootte. Als ik op een foto klik en die is in de breedte max 600 krijg ik 'm precies in m'n scherm. Bij foto's 800 breed mis ik ongeveer 20% aan de rechter kant en er verschijnt dan geen schuifbalk. Vanmorgen had ik daar wel een schuifbalk en vanmiddag was ie ineens weg. Dan moet ie daar in principe toch weer bij geplaatst kunnen worden? Heb ook een foto geprobeerd ( en dat geld ook bij jouw foto van de bewuste pagina) van 989x931, dan opent ie in een apart venster en als ik dan nog eens op die foto klik, word ie heel groot en verschijnt er aan de zijkant en onder schuifbalken. Nu keek ik daarstraks naar een foto van een Lantaarntje, waarvan men vond, dat ie een rare S8 had. Dat viel bij mij dus buiten beeld. Dat is erg lastig, want ik ben erg aktief op het forum met oa determinatieproblemen. Je ziet, ik heb niet stil gezeten en probeer ook mee te denken. Kun je wat met deze info?

hiskodevries

eigenlijk niet, ik heb geen idee waarom bij jouw in ff geen schuifbalken zichtbaar zijn.
zal wel ene instelling zijn in ff die je per ongeluk opgeslagen hebt, iemand anders een idee ?

Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Anne Hueber †

Weet het ondertussen ook niet meer :'( Heb sinds iemand voor mij op afstand Firefox geinstaleerd heeft niets aan mijn instellingen veranderd, zou dat ook niet eens durven. Is het dan misschien mogelijk, dat jullie als de foto in een topic groter is in breedte dan 600, ik dat in een nieuw venster kan zien? (is nu bij mij bij ongeveer 900 breedte). Dan zou het probleem voor mij ook opgelost zijn.

Edit: snap dan niet, waarom ik gisterochtend wel een schuifbalk had, hebben jullie misschien iets veranderd?

hiskodevries

Anne, nu snap ik je je bedoeld nu de foto`s op het forum !
Dat komt omdat een popup scherm getoond wordt b.v. bij http://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=74238.0
meld dat even in het topic nieuw forum
of ook de popup schermen resizable moeten zijn
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Anne Hueber †

Citaat van: hiskodevries op april 22, 2009, 14:42:01 PM
Anne, nu snap ik je je bedoeld nu de foto`s op het forum !
Dat komt omdat een popup scherm getoond wordt b.v. bij http://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=74238.0
meld dat even in het topic nieuw forum
of ook de popup schermen resizable moeten zijn

Edit: geen flauw benul, wat resizable is.

Nu snap ik niet precies, wat jij bedoelt. Ik had het ook over de foto's in een topic. Als de foto's vanaf breedte 600, en ik klik daarop en die verschijnen dan in een apart scherm (is dat een popup scherm?) dan kan ik alles goed bekijken en heb ik in principe geen balk nodig en is het probleem voor mij opgelost. Nu heb ik dat scherm pas vanaf ongeveer breedte 900. Ik weet niet precies, wat ik dan in 'nieuw forum' moet melden en hoe ik dat moet uitleggen. Kun jij dat misschien overzetten?

allartk

Die popup was een onbedoelde instelling van mij.

Maar bij krijg een scrollbalk onderin als de foto niet in het topic past (nadat ik de foto heb vergroot).

Allart Kooiman

Ontwikkelaar webobs

allartk

nog even bijlage om te zien of we over hetzelfde praten (om zeker te zijn)

Jij ziet de scrollbalk dus niet onderaan je scherm?
Allart Kooiman

Ontwikkelaar webobs

Anne Hueber †

Citaat van: allartk op april 22, 2009, 18:49:52 PM
nog even bijlage om te zien of we over hetzelfde praten (om zeker te zijn)

Jij ziet de scrollbalk dus niet onderaan je scherm?

Hoera :D :D :DNu heb ik 'm gelukkig weer terug, dat is een hele opluchting. Lag het dan toch aan de popup instelling? Bedankt Allart en Hisko, jij ook bedankt voor alle moeite.

Stippen

In Firefox zie ik de avatars heel even, en dan verdwijnen ze weer.
In IE werkt het normaal.
Groet,
Kees van der Krieke | stippen.nl

allartk

firefox versie?

Zie help -> over firefox
Allart Kooiman

Ontwikkelaar webobs