Fauna Europaea ?

Gestart door Arp, april 06, 2009, 12:11:16 PM

Vorige topic - Volgende topic

Arp

Tamelijk Off Topic, dus als een admin vindt dat het elders moet verzin dan maar wat leuks ;)

Weet iemand wat er met Fauna Europaea aan de hand is? Ik krijg al een paar dagen "server not found" meldingen - ze zullen toch hopelijk niet definitief uit de lucht zijn hoop ik ?  :o  
Groetengedoe, Arp (wrn - JungleDragon)

Wim Bakker

Arp,

Het lijkt mij niet dat ze zomaar de stekker er uit kunnen trekken. Er zal dus wel een server plat liggen en een admin moet 'm even een trap geven. Ik heb ook al eens een mailtje gestuurd omdat hun achterliggende database plat lag. Nee, ik heb geen adres. Misschien moet je storingen doorgeven via een webformulier op hun site. <_<

Overigens zijn er wel plannen om FaEu op te laten gaan in PESI.

Wim
"So the first dinosaur bone ever found was also the first to be lost." ― Bill Bryson

Arp

Hoi Wim,

Het is nu ruim een week (althans, dat ik het gemerkt heb) denk toch echt dat de stekker eruit is getrokken of dat niet de server maar de admin een trap moet hebben.

Of krijgen jullie wel verbinding?
Groetengedoe, Arp (wrn - JungleDragon)

JohnvR

Ik krijg ook geen verbinding. De google-cache is er nog wel.

Wim Bakker

Via de google cache kon ik inderdaad het formulier terugvinden voor het sturen van berichten aan FaEu. Hebben we nu niets aan...

Ik heb aan paar e-mailtjes gestuurd. Hopen dat ze ergens aankomen.

Ook vond ik de Fauna Europaea Mailinglist en heb een subscribe e-mailtje verstuurd. Even afwachten wat daarmee gebeurd.

Mocht iemand een e-mail adres van een contactpersoon hebben dan hoor ik het graag...

Overigens kan het zijn dat de DNS er ergens uit ligt en dat de FaEu server het gewoon nog doet maar dat wij er niet kunnen komen...

Wim
"So the first dinosaur bone ever found was also the first to be lost." ― Bill Bryson