humor

Gestart door marcel123, april 08, 2009, 20:15:01 PM

Vorige topic - Volgende topic

marcel123

Basiscursus Reptielen en Amfibieën Groningen (Agenda Groningen)  
     

Startdatum/tijd:  dinsdag 14 april 2009 20:00  
Einddatum/tijd:  dinsdag 14 april 2009 22:00  
Herhaling event:  Eenmalig  


Categorie:  Cursussen  
Plaats:  Gorecht Huis - Haren  
Omschrijving:  De Cursus bestaat uit een lezing en excursie. En wordt georganiseerd door RAVON Groningen en KNNV Groningen.



Lezing: Dinsdag 14 april, 20.00 – 22.00 uur, Gorecht huis, Hortuslaan, Haren.

In deze cursus worden alle in Nederland voorkomende soorten behandeld, met een toelichting op de onderscheidende kenmerken. Extra aandacht zal worden gegeven aan de drie soorten groene kikker.  

De lezing wordt gegeven door Leon Luijten en Marijke Drees, met medewerking van Stef Huijgens (coordinator monitoring). Opgave is niet nodig.



Zondag 26 april, 10.00 – 12.00 Excursie in Duurswold, onder leiding van Leon Luijten. Doel is het leren onderscheiden van de verschillende soorten groene kikkers leren onderscheiden, en  bruine kikker en heikikker. Het is echter onzeker of het weer en de kikkers meewerken.

Startplaats wordt nog bekend gemaakt.



Goyatlah

Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

vuurvlinder

Citeerhumor ???
Snap ik ook niet. Heb daar schriftelijk een uitnodiging voor gekregen, moet door een meter papier om die terug te kunnen vinden. :wub: Ging over een eenmalige avond over kikkerts + excursie en een inventarisatie weekend (Pasen?) vanuit Bakkeveen.
Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

Goyatlah

Inventarisatie weekend hoort er niet bij  volgens mij (hoor dat nu ook voor het eerst, misschien initiatief uit NW-Groningen? - anders even kontakt met Kees Boele opnemen - kan ik ook wel voor je doen).
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

vuurvlinder

#4
Dat weekend hoort er ook niet bij, maar het stond wel in dezelfde brief.

Edit: Dat weekend staat ook op de site van Ravon: http://www.ravon.nl/Default.aspx?tabid=827
Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.