Hoofdmenu

HELP!!!

Gestart door Ismael, april 02, 2009, 18:37:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

Ismael

Citaat van: mlahaye op april 03, 2009, 08:49:53 AM
Hallo Ismael,

De keutels zijn te klein voor een steenmarter en lijken beter te passen bij ratten, huisspitsmuizen of zelfs vleermuizen
Maurice
admin

En we weten het. Het zijn spitsmuizen! De geur komt van het mannetje die met een klier een geur afgeeft, en wat voor 1! Dat zijn dus kleine gaatjes waar ze in het huis kunnen komen. Hij ontdekte al direct een voeg waar ook een keutel lag, de ingang... Afzetten met wat dubbelgevouwen kippengaas en afgezet. Dat is in ieder geval diervriendelijk. De keutels kloppen er ook voor, zelfs voor een klein diertje als dat. Ook kwamer er hoopjes voor met verschillende keutels op elkaar een kenmerk. Een ander kenmerk was dat de keutels geen specifieke vorm hadden (wat een marter en rat bijvoorbeeld wel hebben) en dat de keutels opgeplakt zitten op de gipsen plaat. Nou dat was hem dus. Allemaal bedankt voor het meedenken en de interesse!!
Groeten Ismaël Wind

mlahaye

Je zou kunnen overwegen om deze waarneming van huisspitsmuizen in te voeren....  ;) Of heb je dat al gedaan?

Succes met de bestrijding, want ik ken de stank helaas maar al te goed,
Maurice
admin

Ismael

Citaat van: mlahaye op april 15, 2009, 21:18:14 PM
Je zou kunnen overwegen om deze waarneming van huisspitsmuizen in te voeren....  ;) Of heb je dat al gedaan?

Succes met de bestrijding, want ik ken de stank helaas maar al te goed,
Maurice
admin

bij deze gedaan, zou ik toch bijna zijn vergeten!
Groeten Ismaël Wind