Nieuw Forum per 9 april

Gestart door hiskodevries, april 02, 2009, 14:54:09 PM

Vorige topic - Volgende topic

TESS13

Ik probeerde net bij praat maar raak foto's in te voeren zoals altijd en heb ze 5 maal moeten verkleinen.
Doe ik iets fout?
Krijg de zelfde foutmeldingen als Nick.
Vriendelijke Groet  Antonia

Ik geef een glimlach aan alles en iedereen
geef hem door......

nick w

Ik kan ineens niet meer het hele Vlinder forum als gelezen markeren, alleen nog maar per onderdeel. Kon eerder deze week nog wel. Kan dat terugkomen? Dus zowel per sub-board, als per board. Zou wel zo makkelijk zijn (ik lees bv de nachtvlinders niet mee).

Bedankt, en groet,
Nick W

Vincent

Citaat van: nick w op april 18, 2009, 07:39:28 AM
Ik kan ineens niet meer het hele Vlinder forum als gelezen markeren, alleen nog maar per onderdeel. Kon eerder deze week nog wel. Kan dat terugkomen? Dus zowel per sub-board, als per board. Zou wel zo makkelijk zijn (ik lees bv de nachtvlinders niet mee).

Bedankt, en groet,
Nick W

En nu?
Vincent

Maico Weites

Citaat van: TESS13 op april 16, 2009, 22:55:33 PM
Ik probeerde net bij praat maar raak foto's in te voeren zoals altijd en heb ze 5 maal moeten verkleinen.
Doe ik iets fout?
Krijg de zelfde foutmeldingen als Nick.

Datzelfde probleem heb ik nu, een foto's plaatsen wordt zo zeer irritant.
Maico
Waarnemingen en foto's:
Nederland: https://waarneming.nl/users/15919/
Rest v/d wereld: https://observation.org/users/15919/

allartk

zou nu beter moeten gaan met die foto's. Maar er is nog wel een limiet..

Grote foto's worden nu automatisch verkleind.
Allart Kooiman

Ontwikkelaar webobs

nick w

Citaat van: Vincent op april 18, 2009, 14:32:01 PM
Citaat van: nick w op april 18, 2009, 07:39:28 AM
Ik kan ineens niet meer het hele Vlinder forum als gelezen markeren, alleen nog maar per onderdeel. Kon eerder deze week nog wel. Kan dat terugkomen? Dus zowel per sub-board, als per board. Zou wel zo makkelijk zijn (ik lees bv de nachtvlinders niet mee).

Bedankt, en groet,
Nick W


En nu?


Helaas Vincent, nog steeds. Ik kan bij Vlinders alleen bv Dagvlinders als gelezen klikken, maar niet alle Vlinderdelen ineens.

Groet,
Nick W

Vincent

Citaat van: nick w op april 18, 2009, 19:57:13 PM
Citaat van: Vincent op april 18, 2009, 14:32:01 PM
Citaat van: nick w op april 18, 2009, 07:39:28 AM
Ik kan ineens niet meer het hele Vlinder forum als gelezen markeren, alleen nog maar per onderdeel. Kon eerder deze week nog wel. Kan dat terugkomen? Dus zowel per sub-board, als per board. Zou wel zo makkelijk zijn (ik lees bv de nachtvlinders niet mee).

Bedankt, en groet,
Nick W


En nu?


Helaas Vincent, nog steeds. Ik kan bij Vlinders alleen bv Dagvlinders als gelezen klikken, maar niet alle Vlinderdelen ineens.

Groet,
Nick W

Wil je het nog eens proberen?
Vincent

nick w

Vincent, nu heb ik het balkje weer wel. Bedankt!!!

Groet,
Nick W

allartk

Citaat van: GerardL op april 10, 2009, 15:29:07 PM
Is het mogelijk de achtergrond van de "pinned topics" een andere achtergrondkleur te geven, zodat dit meteen duidelijk is, en je meteen kunt zien waar de actuele onderwerpen beginnen.

Ja gedaan!
Allart Kooiman

Ontwikkelaar webobs

Martijn de Jong

Is het mogelijk om de balk  "markeer alle berichten als gelezen" helemaal bovenaan de index te plaatsen, ipv helemaal onderaan ? Nu moet je  doorscrollen tot na "te koop gevraagd" voordat je deze optie ziet. Ik kom zelf bijna nooit zo ver !
Martijn de Jong

Gerard Troost

In zoeken:

1. kan er automatisch gesorteerd worden op laatste bericht bovenaan?
2. kan de datum die er staat de berichtdatum zijn ipv de topic-start-datum?

Dank!
gr
Gerard
Groet,
Gerard Troost
www.trektellen.org
www.twitter.com/migrations

www.twitter.com/trektellen

Maico Weites

Citaat van: allartk op april 18, 2009, 19:53:26 PM
zou nu beter moeten gaan met die foto's. Maar er is nog wel een limiet..

Grote foto's worden nu automatisch verkleind.

;)
Maico
Waarnemingen en foto's:
Nederland: https://waarneming.nl/users/15919/
Rest v/d wereld: https://observation.org/users/15919/

Bernd-Jan

Zou het door mij aangegeven gebied op Landgoed de Hamert veranderd kunnen worden in de Stalberg?
Dit gebied heeft zijn naam te danken aan een fort wat hier in de middeleeuwen stond, op de rivierduinen vlak langs de maas.
Het zou eventueel onder 'De Hamert' kunnen vallen. 

Mvgr,
Bernd-Jan Bulsink

Tinok

Is het mogelijk om in de titel van de topics het deel van welk forumdeel het komt (vogels, libellen etc) naar rechts uit te lijnen? Ik maak veel gebruik van de knop toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek maar dan scan je niet snel de topics er uit zoals in het oude forum. Andere optie is het forumonderdeel in een wat groter lettermaatje te zetten zodat het niet zo wegvalt als nu en dus sneller te scannen is op onderdeel.
Tevens heb ik ook nog een probleem met het volgende:
als je een bericht post met een te grote foto krijg je een foutmelding. Als je dan op terugklikt de foto vervangt door een kleinere en dan op zend drukt gebeurt er niks en staat er linksonderaan Klaar. Je moet dan eerst op f5 klikken (dus de pagina verversen) en dan pas kan je hem versturen. Lijkt me een bugje?
Wat me ook opvalt is dat de knop om naar het laatste bericht te gaan helemaal rechts zit en erg klein is vergeleken met de icoontjes die links zitten en alleen maar info geven over het soort topic (dus minder waardevol qua info en bovendien niet eens aangeklikt hoeven te worden itt dat hele kleine knopje rechts;-(
Als laatste puntje vind ik de bewegende knop en smileys bij het schrijven van een bericht erg afleidend, je oog gaat er steeds naar toe terwijl het daar niets te zoeken heeft. Kan dit uitgezet worden?

Verder ziet het er fris en strak uit, zijn de kleine aanklikbare fotos in de topics erg fijn dus dank voor deze vernieuwint!
groeten,
Tinok van Hattum
IVN Natuurgids Ronde Venen/ Uithoorn
'Je hoeft de naam niet te weten om van iets te genieten (maar het is wel leuker;-))'

Jeroen Nagtegaal

Als mensen een foto toevoegen aan hun bericht komt deze achter/onder de tekst (dus de tekst staat op de foto) hun handtekening staan. kan dit aangepast worden?
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

allartk

Citaat van: Bernd-Jan op april 26, 2009, 13:54:33 PM
Zou het door mij aangegeven gebied op Landgoed de Hamert veranderd kunnen worden in de Stalberg?
Dit gebied heeft zijn naam te danken aan een fort wat hier in de middeleeuwen stond, op de rivierduinen vlak langs de maas.
Het zou eventueel onder 'De Hamert' kunnen vallen. 

Mvgr,
Bernd-Jan Bulsink
je zit in verkeerde topic..
Allart Kooiman

Ontwikkelaar webobs

allartk

Citaat van: Jeroen Nagtegaal op april 26, 2009, 22:36:32 PM
Als mensen een foto toevoegen aan hun bericht komt deze achter/onder de tekst (dus de tekst staat op de foto) hun handtekening staan. kan dit aangepast worden?

welke browser gebruik je, schermafdruk?
Allart Kooiman

Ontwikkelaar webobs

Jeroen Nagtegaal

IE7
Hier is het alleen de naam, maar soms ook de hele handtekening.
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

allartk

Als ze nou eens html & css leerden lezen in redmond..

maargoed zal er naar kijken :)
Allart Kooiman

Ontwikkelaar webobs

Gerard Troost

Citaat van: gtroost op april 22, 2009, 17:38:57 PM
In zoeken:

1. kan er automatisch gesorteerd worden op laatste bericht bovenaan?
2. kan de datum die er staat de berichtdatum zijn ipv de topic-start-datum?

Dank!
gr
Gerard
Denk je dat dit nog een keer gaat lukken?
Groet,
Gerard Troost
www.trektellen.org
www.twitter.com/migrations

www.twitter.com/trektellen

Gerard Troost

wellicht niet helemaal het juiste topic, maar is het mogelijk om een soort regioforum te starten? Dus als link achter de werkgroeppagina? Lijkt me erg handig.
Groet,
Gerard Troost
www.trektellen.org
www.twitter.com/migrations

www.twitter.com/trektellen

JohnvR

Ik ben er nog steeds niet achter hoe ik in mijn eigen bijdragen kan zoeken. In het verleden kon je die sorteren op subforum, maar nu kan ik alleen al mijn bijdragen zien. Ik zou graag zien dat het terugkomt dat je je bijdragen per subforum kunt zien.

Gerard Troost

er worden activiteits statistieken bijgehouden (wanneer ik rondsurf op dit forum), dit wil ik graag uitschakelen voor mezelf. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dat moet doen? Mag je trouwens wel dit soort informatie zomaar zonder te vragen publiekelijk beschikbaar maken aan de hele wereld????
Groet,
Gerard Troost
www.trektellen.org
www.twitter.com/migrations

www.twitter.com/trektellen

allartk

Citaat van: gtroost op mei 02, 2009, 20:44:30 PM
er worden activiteits statistieken bijgehouden (wanneer ik rondsurf op dit forum), dit wil ik graag uitschakelen voor mezelf. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dat moet doen? Mag je trouwens wel dit soort informatie zomaar zonder te vragen publiekelijk beschikbaar maken aan de hele wereld????

hoe wat waar, ofwel link?
Allart Kooiman

Ontwikkelaar webobs

Vincent

Vincent

allartk

Dat moet ergens bij beheer en rechten staan ofzo. Kijk er morgen wel naar :)

Enfin dit kan je alleen zien als je ingelogd bent.
Allart Kooiman

Ontwikkelaar webobs

Gerard Troost

Citaat van: allartk op mei 03, 2009, 22:01:12 PM
Dat moet ergens bij beheer en rechten staan ofzo. Kijk er morgen wel naar :)

Enfin dit kan je alleen zien als je ingelogd bent.
Nog naar gekeken?
Groet,
Gerard Troost
www.trektellen.org
www.twitter.com/migrations

www.twitter.com/trektellen

allartk

Citaat van: Jeroen Nagtegaal op april 29, 2009, 11:07:36 AM
IE7
Hier is het alleen de naam, maar soms ook de hele handtekening.

niet meer !

edit dat klopt maar is niet helemaal wat in gedachte had :D
Allart Kooiman

Ontwikkelaar webobs

Jeroen Nagtegaal

Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

allartk

Uiteindelijk stukje css weggehaald wat ik dacht ik had toegevoegd omdat in een of andere browser de foto's helemaal rechts belanden. Dat kan ik nu echter niet meer terugvinden. Getest in ie6 ie7 chrome, safari 4, en ozne vuurvos.LAat maar horen als het nu toch ergens verkeerd staat.
Allart Kooiman

Ontwikkelaar webobs