met Herman eens.
Prima zoals het nu is. Er staat heel duidelijk vermeld dat je geen mails moet versturen over determinaties. Het toch doen en het dan ook nog fout hebben, dat stoort me. Vooral als het soortgroepen betreft waar hele actieve admins bij zitten. Dat komt dan echt wel goed zonder die mails.
Wat een ontzettend vriendelijke reactie van je, Rutger.
Besef je dat er ook mensen zijn die uit goede bedoeling de mensen wél goed hebben geholpen?
Ook ik heb alleen maar positieve reacties ontvangen als ik mensen mail stuurde met de soortnaam!
Ik heb ook mails ontvangen en nee ze klopten niet altijd, maar aantal keer hebben waarnemingen van mij daardoor wel juiste soortnaam gekregen.
Altijd zelf blijven nadenken.
Het toch doen en het dan ook nog fout hebben, dat stoort me.
Zegt dat alleen iets over de (mogelijk) goedbedoelde hulp van medewaarnemers of ook iets over jouzelf?
En als ze het fout hebben, wat is dan het probleem? Dat een admin alsnog moet reageren?
Maargoed, als jullie dit werkelijk menen, dan lijkt het me wel zo eerlijk dat iedereen, die de regels heeft overtreden, en toch mails heeft gestuurd met soortnamen, dan geen toegang meer hebben tot die functie.
Want dat is de "straf" die erop staat. Houden jullie je daar dan ook aan...