Newsletter on the European Atlas of Dragonflies VI

Gestart door Andre321, maart 15, 2009, 14:05:33 PM

Vorige topic - Volgende topic

Andre321

Ls,

Hier de internationale Nieuwsbrief met berichten uit from Poland, Finland, Romania, Italie, Denemarken en Tsjechie.
Voor eind maart kun je nog een supplement van Libellula bestellen. Dit kan mogelijk bij het NVL bestuur of bij de Libellula redactie (niet bij Eis in elk geval).

Platbuik

Dit komt bij mij niet lekker binnen. Heb je een 'echte' link naar de zipfile?
---88:  A. van Leur (Þlatbuik)

Andre321

#2
Emailen is dan handiger denk ik.
Je hebt al met save as geprobeerd ?
Je gebruikt FireFox ? EN al met IE geprobeerd ?

Platbuik

#3
Alleen nog niet met IE, maar als je vind dat ik wanhopig moet worden, vooruit dan maar.... B)

EDIT: done!
---88:  A. van Leur (Þlatbuik)

Taka

#4
Ik weet niet of het lukt om een .zip als plaatje op het forum te zetten.

Ik kreeg 't wel door te openen in Firefox en dan de pagina op te slaan als iets.zip. Die zip is dan wel te openen.

edit: o gut, dat geeft hetzelfde probleem: verkeerde MIME-type ('text/html' ipv 'application/zip', vreemd)
(Sybe)

Goyatlah

Dit doet ie al een hele tijd. Er zou een een programmeur naar moeten kijken (want dat is het in feite, een fout ergens in de PHP-broncode. Code die wij als gebruikers nooit te zien krijgen - en dat is maar goed ook).

Maar goed: copieer het bestand naar je computer en rename het als file.zip oid, en dan moet je hem wel kunnen openmaken (geldt ook voor rare text-file: rename als file.html). Als de waarneming-files dat zelf zouden doen, zou er waarschijnlijk geen wolkje aan de lucht zijn.
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

nick w

Waarom hangt ie niet gewoon als pdf hier? Is dat te groot? Zijn er afspraken over?

Groet,
Nick W

Goyatlah

#7
CiteerWaarom hangt ie niet gewoon als pdf hier? Is dat te groot? Zijn er afspraken over?

Groet,
Nick W
Om dat dus niet kan.

Heb de pdf op mn Sardegna site gezet (en ook nog een pdf over Marokko door Boudot, voor geinteresseerden).
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

nick w

Dank je Dolf, ik heb ze bij jou gedownload.

Groet,
Nick W