Gebiedsnamen deel 3

Gestart door matthijsbroere, januari 20, 2005, 20:05:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

matthijsbroere

Matthijs Broere

hiskodevries

zoals jullie gezien hebben heb ik een link aanpassen achter de gebiedsnaam gemaakt. Als ik nu dat automatisch teruggaan na aanpassen verwijder kom je na 2 keer back terug op het punt waar je vandaan kwam.
Doen / niet doen
 
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

matthijsbroere

Nogmaals, ik vind dat automatisch teruggaan erg handig. Wat mij betreft niet veranderen dus. Maar misschien denken Vincent + Thijs daar anders over. Wat vinden jullie?
Matthijs Broere

BWoets

Wie heeft de gebiedsnamen van de Afsluitdijk veranderd?
Met vriendelijke groet,
Bob Woets

matthijsbroere

It wasn't me... Wat zit er fout dan? Ziet er mijns inziens goed uit hoor.
Matthijs Broere

Thijs Fijen

Ik vind het gewoon lastig dat je eerst de provincie moet terugzoeken en daarna een pagina. Kostbare tijdverspilling. Het automatisch terug gaan vind ik over het algemeen we handig. als het maar is waar je gebleven was.
Thijs Fijen

hiskodevries

Citeerals het maar is waar je gebleven was.
dat gaat dus niet
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Thijs Fijen

Thijs Fijen

matthijsbroere

Ik snap je probleem Thijs. Maar kun je niet gewoon na een wijziging aangebracht te hebben, gewoon 3x vorige/back klikken? Dat gaat in ieder geval al sneller dan steeds opnieuw zoeken + pagina's bladeren.
Matthijs Broere

Vincent

#39
CiteerIk snap je probleem Thijs. Maar kun je niet gewoon na een wijziging aangebracht te hebben, gewoon 3x vorige/back klikken? Dat gaat in ieder geval al sneller dan steeds opnieuw zoeken + pagina's bladeren.
Dat is precies wat ik nu ook doe en dat vind ik prima, doordat er nu een aanpassen link achter elk gebied zit gaat het coördinaten invoeren al sneller dan eerst

Dus dat automatisch terugkeren naar het begin hoeft er van mij ook niet uit
Vincent

BWoets

Ik had de afsluitdijk ingedeeld maar is nou weer veranderd. Gemeentenamen zijn weg gehaald en de opbouw is veranderd.
Liever niet meer doen.
Ik zit niet voor jan joker in al die gebiedsnamen regelmaat te brengen..  :censored:  
Met vriendelijke groet,
Bob Woets

Thijs Fijen

CiteerIk snap je probleem Thijs. Maar kun je niet gewoon na een wijziging aangebracht te hebben, gewoon 3x vorige/back klikken? Dat gaat in ieder geval al sneller dan steeds opnieuw zoeken + pagina's bladeren.
doe ik nou ook. Werkt veel sneller. En nu met de  "aanpassen" link nog sneller.  
Thijs Fijen

Thijs Fijen

Zo Brabant was al af maar is nu dus ook bijgewerkt. Limburg nog maar 3 pagina's. Dus het schiet al aardig op. :gap:  
Thijs Fijen

Thijs Fijen

Limburg en Zeeland af.
Van limburg nog enkele die ik niet kan vinden, van Noord-Brabant ook (zal ik nog wel eens plaatsen hier) Zeeland is helemaal af
Thijs Fijen

Pim

met vriendelijke groet,

Pim Julsing

natuurverslaving.nl

Vincent

#45
Drenthe af op een paar na (die kan ik niet vinden)
Flevoland is helemaal klaar
Vincent

Vincent

Ook alle coördinaten van Groningen toegevoegd
Vincent

Thijs Fijen

Wie o wie weet waar Rusthoek in Noord Brabant ligt??
Thijs Fijen

Thijs Fijen

Thijs Fijen

Thijs Fijen

Beesels broek en Bellet?????? Wie weet ze???  
Thijs Fijen

Pim

met vriendelijke groet,

Pim Julsing

natuurverslaving.nl

Pim

193-308 =Bellet (Limburg)
met vriendelijke groet,

Pim Julsing

natuurverslaving.nl

Thijs Fijen

Thijs Fijen

Vincent

Wie weet de coördinaten van deze gebieden in Drenthe?

Baarwelsleek, Midden Drenthe
De Slagen
Hiemstrastate, Hooghalen
Lagelo, Noordenveld
Polder het Oosterland
Smilder oosterveld

Vincent

Thijs Fijen

En deze in Limburg:
Boshuizerbergen - Venraij  
Bosserheide - Bergen
Thijs Fijen

Thijs Fijen

http://www.natuurmonumenten.nl/natuurgebie...asp?PRO=DR&cc=1

Kijk daar eens op, daar vind je van 3 plaatsen de omschrijving en mischien wel een kaartje. of anders een dichtsbijzijnde dorp.
Thijs Fijen

Vincent

#56
Bedankt, polder het Oosterland heb ik gevonden, de andere twee die ook op de site staan zoek ik morgen wel even op.

Deze drie moet ik dan nog: (Drenthe)

Lagelo, Noordenveld
De Slagen
Smilder Oosterveld

Wie biedt?
Vincent

Pim

Baarwelsleek, Midden Drenthe  231-540
De Slagen 226-519
Hiemstrastate, Hooghalen 233-548
Lagelo, Noordenveld 228-569
Polder het Oosterland 261-531
Smilder oosterveld 224-546
met vriendelijke groet,

Pim Julsing

natuurverslaving.nl

Pim

met vriendelijke groet,

Pim Julsing

natuurverslaving.nl

Thijs Fijen

Haha volgens mij heb jij een supergoede topografische atlas??? Of hoe doe je dat?
Thijs Fijen