Testen nieuw forum

Gestart door hiskodevries, maart 03, 2009, 15:41:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

Anne Hueber †

Zie net, dat jullie net een paar keer gewisseld zijn van lay-out. Ik ben naar My Community gewisseld en wel om de simpele reden, dat daar de 100% volledig op m'n scherm past en dat is bij Reference niet het geval! Daar moet ik met de balk gaan schuiven en dat is errug lastig. Denk, dat daar wel meer mensen problemen mee zullen (gaan) hebben. Kunnen jullie dat misschien veranderen?

vuurvlinder

Kunnen jullie de grootte van de avatars aanpassen of moet ik die zelf verkleinen? Op het huidige forum past hij keurig, maar op het nieuwe is hij veel te groot.
Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

hiskodevries

CiteerKunnen jullie de grootte van de avatars aanpassen of moet ik die zelf verkleinen
Dat moet je, na de echte conversie, zelf doen.

Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

allartk

Vandaag aan een blauwe kleur gewerkt. Het tussentijdse resultaat kan je nu bekijken + reacties posten.

Bekend:
* wn logo dat voor forums staat is niet perfect.

update:
* weergave in internet explorer 6 & 7 klopt niet (in 8 wel, dus goede reden om eens windows update te doen)
Allart Kooiman

Ontwikkelaar webobs

Anne Hueber †

Een paar punten. 1: De verrekijker aan de zijkant voor de info is mooi. 2: Kleuren zijn te fel, de vorige vond ik persoonlijk mooier. 3: Opties rechts boven, zoals invoeren enz zijn nu weg, waren handig. 4: De mogelijkheid om de persoonlijke info, zoals foto met + of - te voorschijn te halen is weg, vind ik een gemis. 5: Misschien ook handig om bij postvak-inn de optie adresboek te zetten. Is uiteraard allemaal opbouwend bedoeld!