Hoofdmenu

Griesmeel

Gestart door Corryabbink, mei 19, 2006, 18:11:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

Arno van Stipdonk

Wat dacht je? Natuurlijk heb ik een stukje meegenomen. Ligt netjes in een kweekbakje.  ;)  

a.houter

De laatste Coolia zal jullie wel aangesproken hebben? ^_^  
@ndré
Admin. Paddestoelen
----------------------------------
Disclaimer
----------------------------------
Ondanks alle aan de samenstelling van dit bericht bestede zorg, kan ik geen enkele aansprakelijkheid aanvaarden voor eventuele directe dan wel indirecte schade voortvloeiende uit enig gebruik van dit bericht, de opgenomen links en attachements.

This message is provided "as is" without warranty of any kind. In no event shall I be liable for any loss of profits, loss of business, loss of life, loss of use or data, interuption of business, or for indirect, special, inci

Arno van Stipdonk

CiteerDe laatste Coolia zal jullie wel aangesproken hebben? ^_^
Jazeker. Mooie foto's trouwens.

Corryabbink

#33
CiteerDe laatste Coolia zal jullie wel aangesproken hebben? ^_^
Natuurlijk, zoals zoveel me aanspreekt.
Het betekent wel weer werk aan de winkel voor Arno :rolleyes: Hij heeft net alles omgebouwd.
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"

Arno van Stipdonk

CiteerHet betekent wel weer werk aan de winkel voor Arno :rolleyes: Hij heeft net alles omgebouwd.
Nee hoor. Ik heb juist alles aangepast naar de info van dit artikel. Het is al zeker ruim een half jaar oud, heeft echter even geduurd voordat het in de Coolia stond.
Hans heeft me destijds deze lijst al gestuurd. :D  

Corryabbink

#35
Arno dan heb je dat alweer mooi voor elkaar :D

De myxomyceet was vanmorgen om 9 uur al helemaal zwart. Dat is dus nog sneller dan de vorige keer. Het hele proces binnen de 24 uur. Geen wonder dat deze zeldzaam is. Waarschijnlijk is die dat helemaal niet maar de kans dat men deze soort vindt is dus uitermate klein. Het zijn slechts enkele uren waarin de soort op het oog te vinden is.  
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"

Arno van Stipdonk

#36
Daar kan ik me inderdaad iets bij voorstellen. Heb zelf ook eens een geelbruine myxo gevonden. Ik had wel wat meegenomen voor mijn kweekbakje. Kijk ik de volgende morgen, alles zwart. Ik terug naar de vindplaats, helaas, niks meer van terug te vinden.... :lol:

(ik moet de soort nog een keer uitzoeken, ligt in mijn herbarium netjes opgeslagen)