Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: 1 ... 7 8 [9]   Omlaag

Auteur Topic: Oproep: houd de kwaliteit van je waarnemingen hoog  (gelezen 17449 keer)

frkvh

• Member
    • plantago
Re: Oproep: houd de kwaliteit van je waarnemingen hoog
« Reactie #240 Gepost op: mei 13, 2021, 12:16:27 pm »

Ik vond het al raar dat ik gisteren op de vingers werd getikt door één of andere trien van natuurpunt omdat ik aan een waarnemer had gevraagd of het echt zo moeilijk is om met die apps een beetje een behoorlijke plaatsbepaling te verkrijgen. Dat is toch gewoon lachen met de validatoren dat die ***** van natuurpunt doen. I'm out.
plaatsbepaling ligt aan de gps van het toestel, daar kunnen de apps niets aan veranderen. verder ga ik wel met je akkoord.

Citaat
"De waarnemingen komen terecht op www.waarnemingen.be, de grootste natuurdatabank van België. Let wel: het gaat om waarnemingen in de wilde natuur, want met foto's van kamerplanten en huisdieren kan ObsIdentify niets aan."
foto's van planten in pot stromen binnen...  :huh:

Rien Ondersteijn

• Member
« Reactie #241 Gepost op: mei 13, 2021, 14:26:22 pm »

Ik vond het al raar dat ik gisteren op de vingers werd getikt door één of andere trien van natuurpunt omdat ik aan een waarnemer had gevraagd of het echt zo moeilijk is om met die apps een beetje een behoorlijke plaatsbepaling te verkrijgen. Dat is toch gewoon lachen met de validatoren dat die ***** van natuurpunt doen. I'm out.

Dirk : als ik je reacties lees, dan moet ik weer schaterlachen..  :blink:[maar níét uitlachen]

P. S. als straks die Apps overal in zwang zijn , dan gaat de hele mensheid met hond en al de natuur in ...
Dan vind ik er geen moer meer aan.   :'(
« Laatst bewerkt op: mei 13, 2021, 14:31:54 pm door Rien Ondersteijn »
Groene groe[n]tjes.Rien.

migratorius

• Validator
« Reactie #242 Gepost op: mei 17, 2021, 10:03:09 am »

P. S. als straks die Apps overal in zwang zijn , dan gaat de hele mensheid met hond en al de natuur in ...
Dan vind ik er geen moer meer aan.   :'(
Ik word momenteel al gek van de ongeïnteresseerde hondenuitlaters, picknickers, e-bikers etc. Hopelijk mogen de winkels en café's snel weer open.
Ik denk dat de lol van zo'n app er voor deze mensen snel af is. Ik ga er vanuit dat er heel veel foto's van ingezaaide akkerranden, wegbermen en zo gaan komen.

JanHein
Pagina's: 1 ... 7 8 [9]   Omhoog

Pagina opgebouwd in 0.051 seconden met 20 queries.