Steffersbosje - voor Elmar.

Gestart door Cees Veenema, mei 16, 2006, 21:31:47 PM

Vorige topic - Volgende topic

Cees Veenema

1. Eend, zoals iedereen weet
Groet,

Cees

Cees Veenema

#1
foto 2. merel zoals iedereen weet.
Groet,

Cees

Cees Veenema

#2
In de poel zat trouwens weinig leven.
Groet,

Cees

Windekind

Hoi Cees,

wat leuk.

ik heb dat bosje/poeltje  natuurlijk al in tijden niet gezien, en ik heb natuurlijk ook geen enkele bijdrage daar aan geleverd.

Maar de persoon waar naar het is vernoemd, kan trots zijn op zijn poeltje.


Ik heb hem sinds mijn stage  1992 (geloof ik) niet gesproken, maar het was wel iemand die ik bewonderde binnen de rvk aldaar.


Ik moet daar in jouw omgeving toch weer eens langs.
Kan ik ook wat herinneringen ophalen met wat jongens uit Uffelte als ze daar nog zijn. En met de mensen van de herberg daar.




Groet,
Elmar
Met vriendelijke groet,
Elmar Prins

Cees Veenema

#4
Hallo Elmar,

Bij de vorige foto die helaas niet meer op de site staat en waar ik ook geen kopie van heb vond je het een ruige bende.
Het stapeltje stammen waar de Merel haar nest in heeft zal zijn van de eerste dunning. De Eend zat nota bene op het schouwpad te broeden wat er omheen loopt. Ik struikelde er zowat over en schrok me kapot bij het opvliegen.
De herberg ben ik laast nog geweest ik wou een poster afgeven voor mijn promotiecampagne maar ze waren nog niet open dus ik heb niemand gesproken.
Weet je ook waar Steffers toendertijd woonde?
Groet,

Cees

Windekind

Nee ik weet niet waar hij woonde !
Er waren ook nog veel anderen waar ik veel mee sprak die op der rvk in Uffelte zaten, maar ik ben die namen vergeten.


Ik kan die foto wel herinneren hoor Cees. Wordt dat  bosje met poel dan niet goed onderhouden ?


Groet,

Elmar
Met vriendelijke groet,
Elmar Prins

Windekind

Nee ik weet niet waar hij woonde !
Misschien kan hij zich onze gesprekjes en mij ook wel niet eens meer herinneren hoor. Ik vind het prima zo.
Er waren ook nog veel anderen waar ik veel mee sprak die op der rvk in Uffelte zaten, maar ik ben die namen vergeten. Een paar van die fanatieke jagers.


Ik kan die foto wel herinneren hoor Cees. Wordt dat  bosje met poel dan niet goed onderhouden ?


Groet,

Elmar
Met vriendelijke groet,
Elmar Prins

Cees Veenema

Hallo Elmar,

Als je eens wist wat ik al aan waarnemingen heb gedaan op dat snippertje.
Komt ook door de ligging aan de Ruiner Aa.
Vlinders, Libellen, waterplanten, insecten, en de voorbeelden van de nesten spreken voor zich.
Het lijkt niets maar in dit niets zit heel wat verscholen.

Groet,

Cees