Wishes for Observation (en Waarneming):
1. Zou er in Observation bij de 'levenslijst (alle domeinen)' ook net als bij de gewone 'levenslijst' de opties om exoten/escapes etc aan te vinken toegevoegd kunnen worden? Dan heb je een echt totaaloverzicht van ál je waarnemingen incl. NL.
2. Kan er andersom ook een optie 'levenslijst (alle domeinen)' in Waarneming komen te staan, zodat je daar de internationale waarnemingen ook kunt zien?
3. Kan de datum (in zowel Observation als Waarneming) die altijd boven 'Mijn waarnemingen' staat standaard op 1-1-1800 gezet worden, net als bij de levenslijst? Nu moet je hem telkens aanpassen als je iets ouder dan een jaar geleden zoekt, erg onhandig.
4. Ik mis in zowel Observation als Waarneming een echte 'home'-knop. Als je ergens in een provincie of land zit te zoeken en direct terug wilt naar de Homepage, en je klikt op de verrekijker, dan kom je op de 'home' van die provincie of land, en niet op de echte homepage van Observation of Waarneming. Vooral op je mobiel moet je eindeloos 'terug' klikken om weer op de homepage te komen.
Dus mijn wens is een echte Home-knop, en dan gelijk eentje van Waarneming en eentje van Observation op beide sites.
Alvast bedankt!
Vriendelijke groeten,
Thijs de Groot