Hisko,
bij deze goedgekeurde waarneming heb ik slechts de tijd aangepast en nu dient de waarneming weer opnieuw te worden beoordeeld door een admin.
http://observado.org/waarneming/view/50245494ik snap dat het aanpassen van goedgekeurde waarnemingen gevoelig ligt omdat je de kwaliteit wilt waarborgen. Maar dit dient m.i. te gelden indien er
1. een nieuwe foto is toegevoegd (ook al waren de eerder foto's goedgekeurd) aan een waarneming;
2. de plaats is veranderd (en dan eigenlijk liever niet als het binnen een provincie of 1 km blijft, maar technisch wellicht niet te realiseren, zodra er aan de pinpoint wordt geschoven).
3. de soort of ondersoort is aangepast uiteraard, + ad/ juv.
NB: als je het gedrag van een waarneming zou aanpassen zou dit ook niet om een nieuwe beoordeling moeten vragen m.i. maar dit zal voor velen minder belangrijk zijn.
Tot slot nogmaals de tijd: door het toevoegen of veranderen van de waarnemingstijd verschijnen je geplaatste foto's voortaan chronologisch in je eigen fotooverzicht (mijn verzoek van een paar dagen geleden, wat jij -heel fijn- hebt gerealiseerd Hisko) en dan heb je dus weer een completere verslaglegging van je reis, voor de site en voor jezelf.
Om daarnaast de admins niet dubbel te belasten zou het dus erg handig zijn als een, reeds door een admin, goedgekeurde waarneming (met of zonder foto e.d.) goedgekeurd blijft staan zolang je slechts de waarnemingstijd aanpast.