Het is volgens mij al een paar keer gevraagd, maar ik vraag het nog een keer. Ik wil graag dat je van verschillende waarnemingen tegelijkertijd de soort kan veranderen. Ik had bijvoorbeeld veel Blue-crowned motmots ingevoerd in Mexico. Vroeger was dat Momotus momota, maar die is tegenwoordig gesplitst, waardoor in Mexico nu Momotus coeruliceps is. Ik heb al iets van 10 waarnemingen aangepast, maar het kost mij erg veel tijd om die 1 voor 1 aan te passen. Kan het mogelijk worden dat je meerdere waarnemingen van dezelfde soort tegelijk kan aanklikken en die allemaal tegelijk van naam kan laten veranderen?
Als dat niet mogelijk is, Hisko kan jij dan al mijn waarnemingen van Momotus momota aanpassen naar Momotus coeruliceps?

En dan ook mijn waarnemingen van Thalasseus sandvicensis in
Mexico naar Thalasseus acuflavidus? En mijn waarnemingen van Diphysa carthaginensis in de
provincie Yucatan naar Diphysa yucatanensis?
Als ik de nieuwste IOC-vogellijst ga doorlopen zullen er waarschijnlijk nog meer soorten zijn die ik moet aanpassen, dus het lijkt me makkeljker als daar een functie voorkomt en ook als ik de juiste ondersoortnamen wil gaan vermelden.