Grijze buisjeszwam

Gestart door Gert Kremer, januari 31, 2009, 14:42:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

Gert Kremer

Ik denk dat dit een Grijze buisjeszwam is, klopt dat? hij zit bij ons huis op een Duivelswandelstok (Aralia elata).

6739
Groeten, Gert
 
Wat ik nu zie, kon ik eerder zien. maar ik zag het niet, had geen tijd om te kijken.

Gert Kremer

Groeten, Gert
 
Wat ik nu zie, kon ik eerder zien. maar ik zag het niet, had geen tijd om te kijken.

xenion

Groeten,
Martin

Gert Kremer

CiteerLijkt me helemaal goed!
ook voor de boom? :lol:  
Groeten, Gert
 
Wat ik nu zie, kon ik eerder zien. maar ik zag het niet, had geen tijd om te kijken.

bruggeman

#4
Ik zou voor alle zekerheid toch graag iets meer over de onderkant weten. Het zou mogelijk ook een doolhofelfenbankje kunnen zijn
groet,
Ida

Gert Kremer

CiteerIk zou voor alle zekerheid toch graag iets meer over de onderkant weten. Het zou mogelijk ook een doolhofelfenbankje kunnen zijn
Hallo Ina,
Ik zal morgen een foto van de onderkant maken, nu te donker.
Groeten, Gert
 
Wat ik nu zie, kon ik eerder zien. maar ik zag het niet, had geen tijd om te kijken.

bruggeman

Gert ik heb niets tegen de naam Ina, maar ik heet eigenlijk Ida
groet,
Ida

Gert Kremer

Sorry Ida, dat wist ik wel. -_-  
Groeten, Gert
 
Wat ik nu zie, kon ik eerder zien. maar ik zag het niet, had geen tijd om te kijken.

Gert Kremer

Hallo Ida,
zoals beloofd de foto, maar het is wel de grijze hoor. de sporen zijn wit op het glaasje en heel klein, geen doen voor mijn Mic.  :angry:

6751a
Groeten, Gert
 
Wat ik nu zie, kon ik eerder zien. maar ik zag het niet, had geen tijd om te kijken.

bruggeman

Jammer, maar toch goed dat je het even gecontroleerd hebt
groet,
Ida