Buitenland stage

Gestart door Tim Asbreuk, januari 14, 2009, 10:02:53 AM

Vorige topic - Volgende topic

Tim Asbreuk

Ik studeer momenteel Natuur en Lanschapstechniek volgend jaar heb ik de mogelijkheid om naar het buitenland te gaan. Ik wil wel binnen Europa blijven. Ik twijfel een beetje tussen het hoge noorden en het zuid oosten van Europa. Wat raden jullie aan en eventueel een mooi gebied. De stage loopt ongeveer van april tot juli.
Met vriendelijke groet,
Tim Asbreuk

Jeroen Nagtegaal

Je moet je denk ik eerts afvragen wat je met je stage wilt gaan bereieken, en heeft je school dan daar geen goede adressen voor?
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Tim Asbreuk

Op school zijn er wel adressen maar ik vroeg me af wat jullie advies was? Een mooi nationaal park o.i.d. Ben al in Bialoweiza en Biebzra geweest dus nu een keer wat anders.
Met vriendelijke groet,
Tim Asbreuk

klaas van haeringen

#3
CiteerIk studeer momenteel Natuur en Lanschapstechniek
Is dat een studie?

Tim Asbreuk

Ja, vroeger hete het bos en natuurbeheer.
Met vriendelijke groet,
Tim Asbreuk

Goyatlah

Ik denk dat dat toch wel afhangt van je persoonlijke interesses.
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

Tim Asbreuk

Mijn interesses liggen eigenlijk wel in elke soortgroep maar openwater heeft altijd een pré evenals het voorkomen van grote zoogdieren als eland, wolf, lynx of beer.  
Met vriendelijke groet,
Tim Asbreuk

vuurvlinder

CiteerMijn interesses liggen eigenlijk wel in elke soortgroep maar openwater heeft altijd een pré evenals het voorkomen van grote zoogdieren als eland, wolf, lynx of beer.
Noordwest Dalarna Zweden is dan denk ik wel een leuke plek.
Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

robin

CiteerJa, vroeger hete het bos en natuurbeheer.
wil je het wel goed zeggen over onze mooie opleiding? ^_^

de studie heeft bos en natuurbeheer en je kan kiezen uit vier majors, natuur en landschapstechniek, bosbouw/urban forestry, tropical forestry en international timbertrade. de opleiding bos en natuurbeheer bestaat dus nog steeds gewoon.

groeten robin kraaij

DanielS

De Hortobagy in Hongarije is erg mooi qua natuur.. zeker op vogel-gebied. Ook mooie insecten daar.
Daniel